Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mut Vaasa on joku 400-500 kilsan päässä pohjoseen täältä..

Eiks siel oo niitä jääkarhujakin?

Ootahan Jawhead jos joskus eksyt tänne kajaaniin, perkele et tästä arktisesta ilmastosta selviytyistyiskään helpolla. Täällä jäätyy pingviinitkin kiinni jaloistaan!

No hei mut Mikkii ota Japko messiin ja ajelette tänne huomenna :D Voin majottaa teidät kunhan häivytte siihen mennessä kun tuun töistä maanantaina haha

Mä haluaisin käydä joskus etelä-mantereella. Ois yks sellanen asia lisää joka ois niinkun "once in lifetime".

Ootahan Jawhead jos joskus eksyt tänne kajaaniin, perkele et tästä arktisesta ilmastosta selviytyistyiskään helpolla. Täällä jäätyy pingviinitkin kiinni jaloistaan!
Eikö Kajaani oo osa siperiaa?

En tiedä siperiasta, ei me täällä pohjosessa karttoja tunneta. Maantieto kulkee isältä pojalle suullisena perimätietona.

No hei mut Mikkii ota Japko messiin ja ajelette tänne huomenna :D Voin majottaa teidät kunhan häivytte siihen mennessä kun tuun töistä maanantaina haha
Kuulostaa hyvältä... ;)

nii.. maanantaina lähetään jooh...
ollaan semmosta sorttia jotka ei lähe kulumallakaan. ens jouluki vietetään sinun luona vielä, tammikuussa vois suunnitella jo lähtöä

...ehkä :whip:

Kuulostaa hyvältä... ;)

nii.. maanantaina lähetään jooh...
ollaan semmosta sorttia jotka ei lähe kulumallakaan. ens jouluki vietetään sinun luona vielä, tammikuussa vois suunnitella jo lähtöä

...ehkä :whip:
No elekee tulukokkaan!

:D

En tiedä siperiasta, ei me täällä pohjosessa karttoja tunneta. Maantieto kulkee isältä pojalle suullisena perimätietona.

Kyl se on. Mä tiedän kun mul oli maantieto kymppi. Opettaja sano et mä en kyl pysy yhtään kartal.. niinku ku et mä osasin jo asioit mitä muut vasta opetteli. Ja yritit muuten koijata! Ei siel oo pingviineit vaan ne asustelee Norjassa!

Eläs nyt Qan, me oltais ihan kiltisti:D

Mä oon viel yläasteella.

Kyl se on. Mä tiedän kun mul oli maantieto kymppi. Opettaja sano et mä en kyl pysy yhtään kartal.. niinku ku et mä osasin jo asioit mitä muut vasta opetteli. Ja yritit muuten koijata! Ei siel oo pingviineit vaan ne asustelee Norjassa!

Vittu, asunkohan mä sittenkin ruotsissa?

mitäs wattöfakkilaiset ja pellet? alkaako amikset ja lukiot taas maanantaina?

Alko jo keskiviikkona koulu.

Tiistaina lukioon.. Thank god ei aikasemmin! :) tänään sitte pippaloihin :dance2:

Mää meen ekalle :rolleyes:
t. 7vee

Koskas Japko on 18 täyttäny? :wtf:
Lämpimät onnittelut sinulle näin jälkikäteen! :kippis1:

varo vaan, se on 3,5 tuntia nii ollaan siellä jo törttöilemässä :D

oho, ei ois uskonu.. yllättävän hyvin kehittyneet tiss.. kädet sinulla seitsenvuotiaaksi :)

Ahaa! Nyt mä tiedän miten pedofiili syntyy.... :D :D

Jaa.. Hmm, no mut tulkaa vast huomen kuitenkin

Nyt iski aivan jäätävä pääkipu, tämä ei hjyvä. Pitäsköhän tänään pysytellä vesilinjalla?

Back
Ylös Bottom