Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Bored.gif

Näin eilen Vesa Vierikon hesassa runeberginkadun alepassa.

Ei saatana... Eilen lähin jonkun tyypin luona käymään ja sieltä poissa lähtiessäni ilmeisesti väärään suuntaan käännyin, tuli aika helvetinmoinen lenkki kierrettyä pyörällä. Tais mennä aikaa joku 3 tai 4 tuntia.

Ei saatana... Eilen lähin jonkun tyypin luona käymään ja sieltä poissa lähtiessäni ilmeisesti väärään suuntaan käännyin, tuli aika helvetinmoinen lenkki kierrettyä pyörällä. Tais mennä aikaa joku 3 tai 4 tuntia.
Olitko alkoholin vaikutuksen alaisena?

SIIS EIHÄN KUKAAN VOI puhua kun kukaan ei ole luovalla tuulella....
Mä olisin, mutta kun oon niin väsyny etten viitti. :rolleyes:

Luoppa mulle koppa kaljaa tänne.

Olitko alkoholin vaikutuksen alaisena?

En edes ollu:D Jossakin välissä tuli kyltti "Kajaani" mutta en uskonu sitä koska olin niin varma että tuo tie ei voi viedä keskustaan.

Mulla oli tänä aamuna/yönä aika luova olo pyörällä polkiessa... Oli aika ihana hetki kun aurinko nousi ja vilkasin etusivun lehdestä, enkä tiennyt missä olen.

Oon muuten huomannu että mulla on puhetyyli muuttunu kesän aikana, eilenkin kysyttiin että oonko paikallisia:david:

e. Vois lähtee pötköttelemään.

Puhetyyli muuttunu? Hmm, tosta tulikin mieleen, että kun oon kotoisin Pk-seudulta, mutta asun täällä Pohjanmaalla, niin nää paikalliset kysyy, että mistä oon ja kun käyn pk-seudulla, niin sielläkin kysytään, et mistä oon?
Mitähän mä sitten puhun?!

Mulla oli tänä aamuna/yönä aika luova olo pyörällä polkiessa... Oli aika ihana hetki kun aurinko nousi ja vilkasin etusivun lehdestä, enkä tiennyt missä olen.

Oon muuten huomannu että mulla on puhetyyli muuttunu kesän aikana, eilenkin kysyttiin että oonko paikallisia:david:

e. Vois lähtee pötköttelemään.
sulla on joku perhanan gta-slangi nykyään ku sitä vaa myskät menemään :D

Puhetyyli muuttunu? Hmm, tosta tulikin mieleen, että kun oon kotoisin Pk-seudulta, mutta asun täällä Pohjanmaalla, niin nää paikalliset kysyy, että mistä oon ja kun käyn pk-seudulla, niin sielläkin kysytään, et mistä oon?
tuu kuiskailemaan mun korvaan niin otetaan selvää.. :)

Hah:D

Aamupala on muuten päivän paras hetki, sellanen kunnon venytetty aamupala joka kestää pari tuntia.

hyi perkele vesi maistuu ihan kuselle :urjo:

Hah:D

Aamupala on muuten päivän paras hetki, sellanen kunnon venytetty aamupala joka kestää pari tuntia.
Aivan! Sellanen oikein kunnon brunssi on tosi jees. Samalla on mukavaa selailla päivän sanomalehdet ja tsekata TV:n ohjelmatarjonnat. Tosin arkena tuollainen ei tulisi mieleenkään, kun kuka nyt joskus viiden tai kuuden aikaan herätä jaksais... :D

Aivan! Sellanen oikein kunnon brunssi on tosi jees. Samalla on mukavaa selailla päivän sanomalehdet ja tsekata TV:n ohjelmatarjonnat. Tosin arkena tuollainen ei tulisi mieleenkään, kun kuka nyt joskus viiden tai kuuden aikaan herätä jaksais... :D

Jotkut joutuu heräämään viiden aikaan ilman niitä brunssejakin... :jahas:
Aamupala syödään sitten töissä

Älkää puhuko heräämisestä, maanantaina taas 4.45 herätys. :curs: Ei osaa herätä niin aikaisin kun joutuu sen verran harvoin aamuvuoroon lähtemään.

Nyt jo ottaa aivoon vahvasti....

Oon juonu tänään about 1.5l maitoa. Vieläpä sellasta pahaa laktoositonta (ostan sitä aina kahviin ku se säilyy ja on niin makeaa).

Kiva maitopossu :S

Back
Ylös Bottom