Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tunteet on tyhmille [tunteet tekee heikoksi] mutta sitten taas tunteettomuus on jo muutenkin heikoille [kun ne ei uskalla tuntea]...

Tunteettomia ei ole olemassakaan, kaikki tuntee esim. pelkoa, eri asia miten kontrolloit niitä..
ylpeä kaulan nytkäytys sivuttaisliikkeellä + hiusten heilautus + niskojen nakkelu nostaen samalla leukaa ylöspäin ylimielisesti

:D Valhalla or victory!

Se on ihana. Ja sillä on valtaa kellä on pillu.

Sillä, kenellä on voimaa ottaa pillua on valta. You know what im talkin' bout..

Jassoo, täällä taas täys touhu päällä :D

Tunteettomia ei ole olemassakaan, kaikki tuntee esim. pelkoa, eri asia miten kontrolloit niitä..

Deeppii shittii!

:D Valhalla or victory!

Ragnarökissä mitataan sitten vikaa kertaa... Koitosta koitoksen perään. Miten päin tahansa: You're dead man!

Sillä, kenellä on voimaa ottaa pillua on valta. You know what im talkin' bout..

Sä saat sanoa viimeisen sanan, ja se on "kyllä kulta"...

dominance1.jpg

haha, heti rupes turkulaisia ilmottautumaan, muuten siitä ollaan hyvin hissun kissun :hyvä:

e. moi byrd! mitä kuuluu
Ihan jees, tässä lomailen ja latailen...hups ja hys...;)

Mää oon Turus töis.

Niin mäkin :D ja koulussakin vielä.

Vaikka harrastais anaali- ja suuseksiä 16 miehen kanssa ni voi teknisesti olla neitsyt.. :rolleyes:

Pyh. Mä en muuten koskaan ees nähnyt pukumiestä alasti/koskenut sen pippeliin. Meillä oli hyvin siveellinen ja kunnollinen suhde.

haha, heti rupes turkulaisia ilmottautumaan, muuten siitä ollaan hyvin hissun kissun :hyvä:

e. moi byrd! mitä kuuluu

Mä oon aina ollut ylpeä turkulaisuudestani!

Pyh. Mä en muuten koskaan ees nähnyt pukumiestä alasti/koskenut sen pippeliin. Meillä oli hyvin siveellinen ja kunnollinen suhde. Oli se meillä yötä pari kertaa, mutta meni lähinnä söpöilyksi.

Se on siis gay.
Tosimies ois ottanut sut eikä söpöillyt.

Sä saat sanoa viimeisen sanan, ja se on "kyllä kulta"...

eri asia missä yhteydessä..
"lähen hakee maitoa kiskalta"
"tuotko raskaustestin tullessas?"
"kyllä kulta" Ja sen jälkeen ei fuhreria nähty..
Pyh. Mä en muuten koskaan ees nähnyt pukumiestä alasti/koskenut sen pippeliin. Meillä oli hyvin siveellinen ja kunnollinen suhde.

niin.. sen käsityksen oon susta saanuki :rolleyes:

Sori, tuun heti. Minne?

Stadiin päin.. soittele ku oot lähellä.

Ei panttaa kauaa

meinaatko raiskata peppunissen? :wtf:

Back
Ylös Bottom