Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kiellän silti kaiken. Se ei oo sen vaikeempaa. Tai sit en enää puhu sulle ja lopetan internetin käytön tässä tarkoituksessa kokonaan.. :rolleyes:

Heh. Ottaako se noin koville että voisin todistaa sun olleen väärässä? Et sä voi lopettaa mulle puhumista etkä internetin käyttöä. U can't fool me boy! :lol2:
Mut eihän sulla ole hätäpäivää, vastahan sanoit että (ehkä). Et sä ole täysin tyrmännyt. Mutta jos olisit... Sitten sä joutuisit myöntämään olleesi väärässä.

Itkeminen on joskus hyvä asia. Puhdistaa.
Haluatko itkeä lisää?

Tässä:

http://www.youtube.com/watch?v=oYLseVbOHjk

Voin itkeä sitten kanssasi... :itku::haart:

Äääääääääää :itku: Gladiaattori on ihana elokuva. Se oli mun parhaan kaverin lempielokuva. Kaverin, joka muutti toiselle puolelle maailmaa ja siitä tulee mieleen tämä ja viimeinen ilta Suomessa ja se miten silloin ihan oikeasti satoi ja miten kävelin pois ja miten paljon se sattui :itku:

Itketään kaikki :(

Äääääääääää :itku: Gladiaattori on ihana elokuva. Se oli mun parhaan kaverin lempielokuva. Kaverin, joka muutti toiselle puolelle maailmaa ja siitä tulee mieleen tämä ja viimeinen ilta Suomessa ja se miten silloin ihan oikeasti satoi ja miten kävelin pois ja miten paljon se sattui :itku:

Itketään kaikki :(

Tästähän tulee oikea itku-iitojen mesta, taattua WTF-laatua.

Tässä vielä jotain mitä voi pillittää tuskissaan... Shieldissä soi ks. biisi sellaisessa kohdassa missä jengi tajus olevansa aika hemmetin pahasti kusessa ja sotkeneensa asiat, rahaa vitusti, tilanne auki... ystävyys riekaleina...

Live - Overcome

Toihan on käytetty sen 911-päivän muistobiisinä, mut Shieldissä se iski silti eniten... Oli nii perkeleen hyvä kohtaus.

Kerätkää ny ittenne! Luoja sentään. ;)

Heh. Ottaako se noin koville että voisin todistaa sun olleen väärässä? Et sä voi lopettaa mulle puhumista etkä internetin käyttöä. U can't fool me boy! :lol2:
Mut eihän sulla ole hätäpäivää, vastahan sanoit että (ehkä). Et sä ole täysin tyrmännyt. Mutta jos olisit... Sitten sä joutuisit myöntämään olleesi väärässä.

Mä oon aina oikeassa, muista se! Ja miten niin todistaisit mun olleen väärässä? Mähän vedätän sua muutenkin ku pässiä narussa :rolleyes:

E: kevennetään vähän tunnelmaa.. Miten/missä/koska haluaisitte kuolla?

E2: Shield on muuten ehkä paras sarja mitä telkkarista on tullu perjantaiseksin lisäks :D

Alyssa, onnea nimipäivän johdosta!!!!

Kiitos :) mun oli pakko mennä tarkistaa suomi24.fi että mikä ihmeen nimipäivä mulla muka on.

ok. nyt ei mitään pillujuttuja vai?

e. http://irc-galleria.net/view.php?nick=e_ve&image_id=56331961
vittu mikä muija. mistä tämmösiä löytää?! :kuola:

Joo nyt ei mitään pillujuttuja. Tai no jossei sul oo muuta itkettävää ni voit tietty itkee sitä ettet saa tollasilta tytöiltä ;)
Tosi nätti tyttö, mutta en nyt tiedä onko niin erikoinen ;) (katkeraa.)

Kerätkää ny ittenne! Luoja sentään. ;)

Okei. Nyt mä ryhdistäydyn ja käyttäydyn kunnolla niiku miesten pitääki!
Eiku...

Hei! Mä oon nainen! Mulla on oikeus olla tunteellinen! Ja sä oot tyhmä! Tunteellisia naisia on helppo käyttää hyväksi ;)

Mä oon aina oikeassa, muista se! Ja miten niin todistaisit mun olleen väärässä? Mähän vedätän sua muutenkin ku pässiä narussa :rolleyes:

En voi sanoa julkisesti sitä miten todistan. Enkä voi kommentoida tohon pässi-juttuunkaan. Sovitaan [lue=leikitään] että sä voitit.

Joo nyt ei mitään pillujuttuja. Tai no jossei sul oo muuta itkettävää ni voit tietty itkee sitä ettet saa tollasilta tytöiltä ;)
Tosi nätti tyttö, mutta en nyt tiedä onko niin erikoinen ;) (katkeraa.)
höpöhöpö, varma kaato! :) :haart:

e. voi video se o vielä yleisurheilija :kuola:

..ei muuten paljoo tarvita että pää menee sekasin :D

E: kevennetään vähän tunnelmaa.. Miten/missä/koska haluaisitte kuolla?

LOL :D Todellinen icebreaker! Jätkä osaa kyllä smalltalkin :hyvä:

Mutta vakava vastaus:

Seksin aikana orgasmiin, aivoverenvuoto tai sydänkohtaus. Ikää joku 95. Liian rajua HC-menoa sen ikäiselle.

Toinen vaihtoehto kuolla olisi sitten tehden jotain muuta itselleni ikimuistoista tai tärkeää, nuoremmallakin iällä kävisi jos tilanne olisi hieno. Esim. pelastaessa jotain toista ihmistä ja itse kuolisi...

Nukkuessaan kuoleminen olisi kivutonta ja helppoa, mutta kovin tylsää. Oman käden kautta voisi olla kunniakasta, riippuen tavasta ja syistä.

Vaikee aihe.

Kuolematestin mukaan kuitenkin kuolen minigolf-radalle kun mä jään kiinni pettämisestä ja mut hakataan kuoliaaksi mailalla...

Okei. Nyt mä ryhdistäydyn ja käyttäydyn kunnolla niiku miesten pitääki!
Eiku...

Hei! Mä oon nainen! Mulla on oikeus olla tunteellinen! Ja sä oot tyhmä! Tunteellisia naisia on helppo käyttää hyväksi

Tunteet on tyhmille.. :rolleyes:
En voi sanoa julkisesti sitä miten todistan. Enkä voi kommentoida tohon pässi-juttuunkaan. Sovitaan [lue=leikitään] että sä voitit.

okei, luodaan sulle mielikuva että oot jollain tasolla henkisessä yliotteessa muhun, koska "antaudun" kun sanon että sopii että sovitaan että voitin.

Ihana :haart:

höpöhöpö, varma kaato! :) :haart:

e. voi video se o vielä yleisurheilija :kuola:

..ei muuten paljoo tarvita että pää menee sekasin :D

Miehet :jahas: :D
Yleisurheilijatytöillä on kyl yleensä hyvä kroppa.

Hihih mä sain muuten tänään pukumiehen tuntemaan syyllisyyttä siitä, että se oli nukkunut kaverinsa (tyttö) vieressä :D Mulla on valtaa.

e. niin ja tiesin koko ajan ettei ne mitään ollu tehny, se tyttö oli mun kanssa samassa koulussa ja aika ruma, vaikkakin tosi mukava. Mut aika sellanen äijämäisen mukava.

Onks pukumies tyhmä ku antaa sun manipuloida itteään?

Ei vaan sulonen, tykkään kun saan hiukan manipuloida :) Ajattelin vietellä sen takas.

Tunteet on tyhmille.. :rolleyes:

Tunteet on tyhmille [tunteet tekee heikoksi] mutta sitten taas tunteettomuus on jo muutenkin heikoille [kun ne ei uskalla tuntea]...

okei, luodaan sulle mielikuva että oot jollain tasolla henkisessä yliotteessa muhun, koska "antaudun" kun sanon että sopii että sovitaan että voitin.

FINE!!!! DILLIGAF!

/ylpeä kaulan nytkäytys sivuttaisliikkeellä + hiusten heilautus + niskojen nakkelu nostaen samalla leukaa ylöspäin ylimielisesti

Ihana :haart:

Mulla on valtaa.

Se on ihana. Ja sillä on valtaa kellä on pillu.

Back
Ylös Bottom