Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eri asia missä yhteydessä..
"lähen hakee maitoa kiskalta"
"tuotko raskaustestin tullessas?"
"kyllä kulta" Ja sen jälkeen ei fuhreria nähty..

Mites ne sun ylivertaisent geenit pääsee sitten oikeuksiinsa jos lähdet menee? Muista että poika ilman isää on viittä vaille homo, etenkin jos sillä on niitä ranskalaisia patonginpurijoita ja viininlipittäjiä sitten "isäpuolina" ;)

Stadiin päin.. soittele ku oot lähellä.
Älä yritä, ite oon jo täällä eikä sua näy missään, vittu.

Jos toi vässykkä ei uskalla kertoo sen osotetta ni kysy multa privana. Mä tiedän tarkalleen missä se asuu.:evil:
Me likat pidetään yhtä ja vässykät siinä vaiheessa varokoot :D

Me likat pidetään yhtä ja vässykät siinä vaiheessa varokoot :D

Aivan! Tiedän pari hyvää detaljia Fuhreristä ja voidaan hoidella se kimpassa. Mut ei ihan sillä tavalla kun se toivois... :whip:

Mites ne sun ylivertaisent geenit pääsee sitten oikeuksiinsa jos lähdet menee? Muista että poika ilman isää on viittä vaille homo, etenkin jos sillä on niitä ranskalaisia patonginpurijoita ja viininlipittäjiä sitten "isäpuolina"

Mul on niin vahvat siittiöt et se ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Thats it!
poika varmaan alkaa panee jo esikoulussa.. Paitsi et sä et sit pistä sitä mihinkään hinttikouluun. Ja mul on pari muutakin kasvatusteknillista kikkaa mitkä mun pitää viel opettaa sulle.

Älä yritä, ite oon jo täällä eikä sua näy missään, vittu.

Minne tuun? ;)

Aivan! Tiedän pari hyvää detaljia Fuhreristä ja voidaan hoidella se kimpassa. Mut ei ihan sillä tavalla kun se toivois..

blood, sex and violence :kuola:

Aivan! Tiedän pari hyvää detaljia Fuhreristä ja voidaan hoidella se kimpassa. Mut ei ihan sillä tavalla kun se toivois... :whip:
Pistä pari privana...ai pärkkele, mul ei priva toimi, mutta blogiin voit aina postailla tollasta infoo, kjeh :evil:

Mul on niin vahvat siittiöt et se ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Thats it!
poika varmaan alkaa panee jo esikoulussa.. Paitsi et sä et sit pistä sitä mihinkään hinttikouluun. Ja mul on pari muutakin kasvatusteknillista kikkaa mitkä mun pitää viel opettaa sulle.

Ok. Jään mielenkiinnolla odottamaan kun "opetat" mua.

ja mun opetussuunnitelmaan ei liity syvälliset keskustelut ;)
Poika sais nähä hiuksensa vasta ku ois 30.. Ja sillonki sen takia et luultavasti oon kuopattu sillon.

Mutta kun mä olisin elossa niin ei niitä hiuksia siltikään kasvatettaisi. Miehillä ei ole hiuksia. Piste.

ainiin, meinas unohtua sun fetissi karvattomaan päänahkaan :D Oliks se niin et roinaamist ei kannata alottaa sit ennenku on 13? Mul on joka vuodelle lahjatki jo suunniteltu. Progressiivisesti kohti rynnäkkökivääriä, jonka saa ku täyttä 14. Siinä vaiheessa se on jo semmonen militaristi et ei tosikaan.

Pikkasen, mut ei kuitenkaan follow the tracks

Oon eksyny polulta.

ainiin, meinas unohtua sun fetissi karvattomaan päänahkaan :D Oliks se niin et roinaamist ei kannata alottaa sit ennenku on 13? Mul on joka vuodelle lahjatki jo suunniteltu. Progressiivisesti kohti rynnäkkökivääriä, jonka saa ku täyttä 14. Siinä vaiheessa se on jo semmonen militaristi et ei tosikaan.

Niin. Ei pelkoo hiuksista. Kyllä poikien päät ajellaan sängelle tai siiliksi maksimissaan. Ei mitään pitkälettihippejä eikä homohyppyreitäkään.

Dropittelu on kielletty alaikäisiltä. Muuten en ole eriävää mieltä.

Back
Ylös Bottom