Emmää tiiä... Semmone myllytys vissii.Mikä se ripulimylly on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emmää tiiä... Semmone myllytys vissii.Mikä se ripulimylly on?
Se on ihana. Ja sillä on valtaa kellä on pillu.
Tunteet on tyhmille [tunteet tekee heikoksi] mutta sitten taas tunteettomuus on jo muutenkin heikoille [kun ne ei uskalla tuntea]...
ylpeä kaulan nytkäytys sivuttaisliikkeellä + hiusten heilautus + niskojen nakkelu nostaen samalla leukaa ylöspäin ylimielisesti
no sanoppa muuta! kai se on lähettävä turussa käymään..Herraisä sentään Mikin yu-tytskyä :5:![]()
:haart:Alyssa ootko muute pannu sitä?
tuli vaan mieleen

Olispa muuten kiva saada pillua.
En. (siitäs sait jos luulit että olen) Oli se meillä yötä pari kertaa, mutta meni lähinnä söpöilyksi.

Tunteettomia ei ole olemassakaan, kaikki tuntee esim. pelkoa, eri asia miten kontrolloit niitä..
:D Valhalla or victory!
Sillä, kenellä on voimaa ottaa pillua on valta. You know what im talkin' bout..
Ihan jees, tässä lomailen ja latailen...hups ja hys...;)haha, heti rupes turkulaisia ilmottautumaan, muuten siitä ollaan hyvin hissun kissun :hyvä:
e. moi byrd! mitä kuuluu
Mää oon Turus töis.
Vaikka harrastais anaali- ja suuseksiä 16 miehen kanssa ni voi teknisesti olla neitsyt..![]()
haha, heti rupes turkulaisia ilmottautumaan, muuten siitä ollaan hyvin hissun kissun :hyvä:
e. moi byrd! mitä kuuluu
Pyh. Mä en muuten koskaan ees nähnyt pukumiestä alasti/koskenut sen pippeliin. Meillä oli hyvin siveellinen ja kunnollinen suhde. Oli se meillä yötä pari kertaa, mutta meni lähinnä söpöilyksi.
ilkee mies ku panttaa pikkupippeliään ;)Pyh. Mä en muuten koskaan ees nähnyt pukumiestä alasti/koskenut sen pippeliin. Meillä oli hyvin siveellinen ja kunnollinen suhde.
nohnoh, mitäs siellä lataillaan ;)Ihan jees, tässä lomailen ja latailen...hups ja hys...;)

Et sit tullu tarkistamaan.. :jahas:
ilkee mies ku panttaa pikkupippeliään ;)
Sä saat sanoa viimeisen sanan, ja se on "kyllä kulta"...
Pyh. Mä en muuten koskaan ees nähnyt pukumiestä alasti/koskenut sen pippeliin. Meillä oli hyvin siveellinen ja kunnollinen suhde.

Sori, tuun heti. Minne?
Ei panttaa kauaa