Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvetti, mul menee yöunet ku mietin et mistä noita oikeesti tulee. Sit ne on viel olevinaan jotain natseja, ainakin sil on rautaristi takaraivossa tehty siin yhes kuvas. Vois kirjautuu irc:hen ihan sen takia et pääsis vaihtaa ajatuksia ton pässin kanssa. Vois olla pricelessmut eihän se oikeenpuolimmainen ollu se käyttäjä.
Ois siisti päästä noitten kaa samaan selliin vähäks aikaa ilman vartijoita.. :evil:
-reikä mielessä... :dance2:sinä sen sanoit.. Tuuppas tänne ja auttaa mut unten maille.. ;)

Minä en kyllä teinä naureskelisi noille kuville. Kun tuskin itsekään haluaisitte, että teille naurettaisi...
Noin, sainpas sanottua. Hyvää illan jatkoa ja yötä!![]()
Ja mikä vittu porukkaa vaivaa???? 2 menny naimisiin ja yks kihloihin parin päivän sisään.
Hyh helvetti sentään.
E: ja tottakai mä valvon, muista tuoda jellyä ku tuut.. ;)
Ps. ootko joskus ollu hyvä ihminen?
Se on se rakkaus Fuhrer... Se on just se rakkaus.
Minä mitään jellyä tarvi. Luonnon liukasteet riittää ja jos ei riitä niin kipu on kivaa ja tuska luo tunnelmaa.
Enkö mielestäsi ole h y v ä ihminen?
tästä ollaan puhuttu. Kantani on järkkymätön (ehkä ;) )
Olet sinä, tietenkin. Vähän kieroutunut mutta silti...
Hyvä että jätit hieman pelivaraa. Olisihan se noloa joutua syömään sanansa.
Kieroutunut, mutta hyvä!
Pyh! Mä en peru sanojani, yksinkertaisesti kiellän sanoneeni mitään. Never been there, never done that.
Sitähän minä en voi tietää.. ;)
:itku::itku:
Itkettää, en tiedä edes miksi. Hiukan ikävä, hiukan tylsää, hiukan väsyttää.
Mut siitä on todisteita. Miten voit kieltää kun ne löytyy logeista?