Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jos pillua saan, mä lähden mukaan, jos pillua saan ei mua estä kukaan :dance2:
Saiko Fuhrer siis puutarhansa hoidettua? ;)

Onks miesten paikkojen sheivailu vaikeeta? Voisin kuvitella et on, tai ainakin vaarallista.

Onks miesten paikkojen sheivailu vaikeeta? Voisin kuvitella et on, tai ainakin vaarallista.

Ihan simppeliä se on, kivien kanssa välillä hankalampaa mutta ei suinkaan vaarallista. :)

Tuskin sitä lerssiä katki saa.

Se oiskin aika mielenkiintoinen näky. Ja aika ällö...

Ihan simppeliä se on, kivien kanssa välillä hankalampaa mutta ei suinkaan vaarallista. :)

Aijaa :) Oon miettiny tätä itseasiassa jo jonkin aikaan.

e. mä tuskin osaisin.

Tuskin se nyt niin kovin paljon vaikeampaa on kuin omienkaan paikkojen sheivaus. Yhtälailla tarkkuutta ja varovaisuutta tarvitaan. Se on taitolaji, joka opitaan ajan kanssa....:dance2:

Voi elämä sitä fiilistä kun ekan kerran vedin kaikki pois :dance: Töissä varmaan katsoivat että mulla on vehkeessä joku vika ku koko ajan piti olla näppäilemässä sitä housujen läpi.

Tuskin se nyt niin kovin paljon vaikeampaa on kuin omienkaan paikkojen sheivaus. Yhtälailla tarkkuutta ja varovaisuutta tarvitaan. Se on taitolaji, joka opitaan ajan kanssa....:dance2:

On muuten ihme, etten ole koskaan satuttanut itseäni sheivaillessa. En ole mitenkään tunnettu tarkkuudesta tai varovaisuudesta :D Edes itseni suhteen.

Peruna on perusruokaa.

Peruna on turhaa höttöä, vaikkakin (valitettavasti) Suomessa perusruokaa.

Oon ajatellu hankkia kissanpennun. Just laitoin yhden kyselyn yhdelle omistajalle, joka oli laittanut ilmoituksen Keltaseen Pörssiin. Saas nähä....

Samalla katon klassikkoa kakkoselta "For a Few Dollars More". Kyl toi Clintti on sit ihq...:rolleyes:

Toi on kautta aikain paras leffa. Clintti rokkaa.
Ton miehen eleetön ilme on jotain mahtavaa. Etenkin näissä spageteissa.... Sama ilme, tuhat kasvoa, tai jotain sellasta.... :D sanokaa te, kun sen kansakoulunkin kävitte....

Ton miehen eleetön ilme on jotain mahtavaa. Etenkin näissä spageteissa.... Sama ilme, tuhat kasvoa, tai jotain sellasta.... :D sanokaa te, kun sen kansakoulunkin kävitte....

Lee Van Cleef on kanssa erittäin karismaattinen mies. Eli kyseisessä leffassa Douglas Mortimer.
Ei oo enää tänäpäivänä samanlaisia näyttelijöitä.

edit. Tai itse asiassa Russell Crowe ja Edward Norton on aika kovia.

Back
Ylös Bottom