Saiko Fuhrer siis puutarhansa hoidettua? ;)jos pillua saan, mä lähden mukaan, jos pillua saan ei mua estä kukaan :dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saiko Fuhrer siis puutarhansa hoidettua? ;)jos pillua saan, mä lähden mukaan, jos pillua saan ei mua estä kukaan :dance2:
toki, nyt saa tulla tarkastamaan.. ;)
Onks miesten paikkojen sheivailu vaikeeta? Voisin kuvitella et on, tai ainakin vaarallista.

Tuskin sitä lerssiä katki saa.
Ihan simppeliä se on, kivien kanssa välillä hankalampaa mutta ei suinkaan vaarallista.![]()
Oon miettiny tätä itseasiassa jo jonkin aikaan.e. mä tuskin osaisin.
Kyrsästä jos hutiloidessa ottaa siivun, niin toki on hengenvaarallista.Onks miesten paikkojen sheivailu vaikeeta? Voisin kuvitella et on, tai ainakin vaarallista.
Tuskin se nyt niin kovin paljon vaikeampaa on kuin omienkaan paikkojen sheivaus. Yhtälailla tarkkuutta ja varovaisuutta tarvitaan. Se on taitolaji, joka opitaan ajan kanssa....:dance2:Onks miesten paikkojen sheivailu vaikeeta? Voisin kuvitella et on, tai ainakin vaarallista.
Peruna on perusruokaa.Koska en halua syödä turhaa paskaa ;) (ts. vähähiilarinen ruokavalio)
Tuskin se nyt niin kovin paljon vaikeampaa on kuin omienkaan paikkojen sheivaus. Yhtälailla tarkkuutta ja varovaisuutta tarvitaan. Se on taitolaji, joka opitaan ajan kanssa....:dance2:
Peruna on perusruokaa.
Samalla katon klassikkoa kakkoselta "For a Few Dollars More". Kyl toi Clintti on sit ihq...![]()
Ton miehen eleetön ilme on jotain mahtavaa. Etenkin näissä spageteissa.... Sama ilme, tuhat kasvoa, tai jotain sellasta.... :D sanokaa te, kun sen kansakoulunkin kävitte....Toi on kautta aikain paras leffa. Clintti rokkaa.
Ton miehen eleetön ilme on jotain mahtavaa. Etenkin näissä spageteissa.... Sama ilme, tuhat kasvoa, tai jotain sellasta.... :D sanokaa te, kun sen kansakoulunkin kävitte....