Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lee Van Cleef on kanssa erittäin karismaattinen mies. Eli kyseisessä leffassa Douglas Mortimer.
Ei oo enää tänäpäivänä samanlaisia näyttelijöitä.

edit. Tai itse asiassa Russell Crowe ja Edward Norton on aika kovia.
Lee oli kyl kova Hyvissä, pahoissa ja rumissa. Oon aina ollut kova länkkäri-leffojen fani ihan skidistä lähtien, kiitos siitä isälle joka niitä katteli ja mä kanssa viihdyin.

Pari muuta hyvää ja mainittavaa on tietty Man who shot Liberty Valance, Searchers, Cheyenne...

Russell on kyl kans ihana ;) Gladiaattorissa :kuola:

Lee oli kyl kova Hyvissä, pahoissa ja rumissa. Oon aina ollut kova länkkäri-leffojen fani ihan skidistä lähtien, kiitos siitä isälle joka niitä katteli ja mä kanssa viihdyin.

Mulla ihan sama juttu, faijan fanituksen kautta tuli kateltua mm. nämä Clintin westernit.

Taitaa olla muuten sen verran aikaa kun viimeksi tuli kateltua tämä leffa. Toki penskana leffan jälkeen tuli puettua länkkärihattu päähän ja revolveri käteen ja pihalle leikkimään sankaria. Nyt joutuu varmaan passaamaan.

Ilmeisestikin aika yleistä, että isältä lähtöisin. Pitää sitten joskus itsekkin pitää perinteitä yllä :D.

edit. Ja T-Byrd voi sitten vähän muuttaa perinteitä.

Mulla ihan sama juttu, faijan fanituksen kautta tuli kateltua mm. nämä Clintin westernit.

Taitaa olla muuten sen verran aikaa kun viimeksi tuli kateltua tämä leffa. Toki penskana leffan jälkeen tuli puettua länkkärihattu päähän ja revolveri käteen ja pihalle leikkimään sankaria. Nyt joutuu varmaan passaamaan.
Ainakin avataris kattaa aiheen erittäin mainiosti :D nyt vaan muovipyssyt kouraan, buutsit jalkaan ja hattu päähän - kuka on messissä? :D:D

e. Taidan olla ainoa tyttö joka länkkäreitä fanittaa

Ilmeisestikin aika yleistä, että isältä lähtöisin. Pitää sitten joskus itsekkin pitää perinteitä yllä :D.

edit. Ja T-Byrd voi sitten vähän muuttaa perinteitä.
Miten sitten? Mielikuvitusta kyllä löytyy, mutta nyt vähän hakusessa......;)

ei vittu hompit nyt on ollu paha päivä... piristäkää mua

ei vittu hompit nyt on ollu paha päivä... piristäkää mua

no vittu mun jalka ei mee koukkuun. yritin äsken kun otin kaikki tuet ja kaikki pois, mut ei vaan mee n.10cm enempää. et revi siitä pahaa päivää.

jos toi ei kelvannut niin koita sitten tätä: Oot IHQ :haart:

Nyt puuttuis vaan että faija olis vieressä heittämäs huonoo läppää. Samperi kun olikin hyvä leffa!! Rokkaa...:rock:

110129272724.jpg

Mistä sä revit näitä kuvia, Yusu? :lol2:

Back
Ylös Bottom