Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Looking at my own reflection
When suddenly it changes
Violently it changes
There is no turning back now
You've woken up the demon in me

Die motherfucker die motherfucker DIE!!!!!!

Agenttisi ovat raportoineet väärin, nysväsin eilen kotona illan:D Tänään saattaa olla todennäköistä että minut voi spotata jostakin kun lähden kaverin synttäreitä juhlistamaan...

Noniin.
3 tuttua kävi sitten kimppuun porukalla. Halusivat viedä multa rahat ja siinä onnistuivatkin, yhdeltä sain legot kurkkuun, sitten tuli pullosta päähän. Nyt on aika paska olo, vois ruveta nukkumaan ja kun herään niin tehdä muutama asia selväksi ystävyydestä ja lojaaliudesta glockin komennuksella. Vittu

vittu mä lähen sun messiin ens kerralla.

Mitäs vittua täällä taas tapahtuu?

Prayerin elämä on kyllä taattua WTF-laatua :wtf:
En tiedä enää itsekään mitä vittua täällä tapahtuu. Levotonta settiä!

Keitäs täällä tänään kurkkii..? :)

Nooh, mä meen tekee sapuskata potuista ja kalasta :kuola:, joten moro vähäks aikaa -->

En syö mitää ku en jaksa tehdä mitää :D vois mennä vaa krapula mäsäyttää pizzalle ja siittä sitte nousujohteesee takas :dance2:

En syö mitää ku en jaksa tehdä mitää :D vois mennä vaa krapula mäsäyttää pizzalle ja siittä sitte nousujohteesee takas :dance2:

Meinasin sanoo et senkin anorektikko :D mut toi pizza tuhos sen kommentin.

Mä meen kohta syömään... jotain. En oo ihan varma mitä toi äippä on valmistanut, mutta hyvältä tuoksuu. Tekee jopa aina mulle jotain 'perunankorviketta', koska tietää etten syö perunaa :) Ihanaa kun joku muu tekee kerrankin mulle ruokaa.

Meinasin sanoo et senkin anorektikko :D mut toi pizza tuhos sen kommentin.

Mä meen kohta syömään... jotain. En oo ihan varma mitä toi äippä on valmistanut, mutta hyvältä tuoksuu. Tekee jopa aina mulle jotain 'perunankorviketta', koska tietää etten syö perunaa :) Ihanaa kun joku muu tekee kerrankin mulle ruokaa.
Mikset sä syö perunaa?

Back
Ylös Bottom