Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mite vitus jokinorsut päästää ittensä siihe kuntoon.. luulis et ekan kymmenen kilon kohal huomaa et juu pitäs varmaan tota mäkis käyntii vähentää ja vetää kunnon safkaa ja ehkäpä myöskin kö liikkua vähä?

Kyllä mun äitin eteen nuarna tyttönä pysähty manne-auto ja sielt tuli noi sanat :D
Eihän nyt mannet itteään manneiks kutsu.

Mist tiiät etten mä oo manne? Koskaan kuullu et kukaan noin sanois.. paskapuhetta!

Onks arnoldsin munkit tai makkara kunnon safkaa?

Mist tiiät etten mä oo manne? Koskaan kuullu et kukaan noin sanois.. paskapuhetta!

Hai sie! Oo nyt kunnol tai tulee morast kylkee!

Mite vitus jokinorsut päästää ittensä siihe kuntoon.. luulis et ekan kymmenen kilon kohal huomaa et juu pitäs varmaan tota mäkis käyntii vähentää ja vetää kunnon safkaa ja ehkäpä myöskin kö liikkua vähä?
Oon miettinyt samaa.. Mitä oon puhunut "jokinorsujen" kanssa, ne on kyllä halunneet muuttua, muttei oo olleet valmiita tekeen mitään asioiden eteen. Aina keksimässä tekosyitä, miksei muka ehdi salille tai lenkille. Ja sitten istuvatkin kotona niiden kiireellisten asioiden sijaan, pelaavat jotain typerää pelikonsolia ja mässyttävät sitä mäkkisafkaansa.

Hai sie! Oo nyt kunnol tai tulee morast kylkee!

Eiku vattaan..
Hai hyvä veliii! Osta uus volvoo.. hyvä auto on ! Kerran katon kaut ajettu, renkaat vietä moottori viety mut hyvä auto on!

Hai! Osta hyvä kelloo ei kaua leikkaa tuntiii!

Oon miettinyt samaa.. Mitä oon puhunut "jokinorsujen" kanssa, ne on kyllä halunneet muuttua, muttei oo olleet valmiita tekeen mitään asioiden eteen. Aina keksimässä tekosyitä, miksei muka ehdi salille tai lenkille. Ja sitten istuvatkin kotona niiden kiireellisten asioiden sijaan, pelaavat jotain typerää pelikonsolia ja mässyttävät sitä mäkkisafkaansa.

kaikki on kiinni motivaatiosta, ei mistään muusta. Ite oon sen verran piparinkipee jätkä et pakko pysyy ihmisen näkösenä :D Muuten söisin ku pieni sika aamusta iltaan :kuola:

Miten ihminen voi lukittautua sisälle koko päiväksi, lojua sohvalla, syödä paljon kaikenlaista epäterveellistä paskaa, välillä ehkä käydä parvekkeella röökillä tai hakemassa jääkaapista kaljaa ja roskaruokaa, palata takas sohvalle ja viettää päivä- ja viikkokausia tekemättä mitään töitä tai mitään? Miten viikon kohokohta voi olla se parin viinapullon känni, josta ei edes muista mitään ja jonka aikana yrittää epätoivoisesti iskeä rumia muijia typerillä repliikeillä, päätyen lopulta oksentamaan kämppänsä lattialle ja sammumaan omaan oksennukseensa?

Miten?

Varsinkin jos kyseinen kaveri vielä vinettää aamusta iltaan kun pillua ei tule ja kuinka kaupassa käyminen käy kunnon päälle.. :jahas:

Ja kaverin mielestä elämän tarkoitus on "selviytyä ja lisääntyä". Kumpaakaan ei kaveri näillä näkymin tule tekemään, kuolee sydänkohtaukseen tai keuhkosyöpään pääsemättä ikinä pukille.

Niin tai et "mul on vaan sellanen aineenvaihdunta/mul on vaan sellaset geenit" ja samaan aikaan lapataan sipsii nassuun..

ei oo kyl kiva kohtalo tosiaankaan. Ota kuva siit salaa ja näytä sille se. "kato mikä säkki sä oot" Kunnon herätys, siitä se lähtee.
Ei auta.. Oon puhunut aika pahastikin sille, en viitsi enää jankuttaa samasta asiasta. Antaa ihmisten tehdä omat päätöksensä. Vähän harmittaa sen puolesta. Kyllä se itsekin tietää, ettei tuu saamaan naista, jos ei tee asioille jotain.

Ihmetyttää kyllä tuollainen täydellinen itsekurin puute.

Niin tai et "mul on vaan sellanen aineenvaihdunta/mul on vaan sellaset geenit" ja samaan aikaan lapataan sipsii nassuun..
Tää kaveri tietää kyllä että pitäis treenata ja käydä lenkillä, mutta aina tulee mitä ihmeellisimmät tekosyyt, miks just nyt ei ehdi. Kaveri ei pysty pitämään itseään kurissa ruoankaan suhteen, menee vaan ja mässyttää ja selittelee miten on yrittänyt syödä mahdollisimman terveellisesti ja paino on pudonnut puoli kiloa toissa viikosta.

se on vaan niin helppo keksiä tekosyitä ja antaa luvan ittelleen käyttäytyä niin kaikille niille herkuille yms.
Been there, done that..
Vaikka ootkin aika massiivinen, et sä nyt mikään paikoillaan makaileva virtahepo oo noista sarjapainoista päätellen. Oot siis pystynyt muuttumaan. Miten teit sen? Onko mitään motivointikeinoehdotuksia?

Vaikka ootkin aika massiivinen, et sä nyt mikään paikoillaan makaileva virtahepo oo noista sarjapainoista päätellen. Oot siis pystynyt muuttumaan. Miten teit sen? Onko mitään motivointikeinoehdotuksia?

Tällä hetkel oon 186/105-109 pyöreesti, en oo ihan varma. Vedin parin viikon sikabulkin muutamasta syystä mitä en nyt tähän erittele. Nyt tiputan painon tonne sataseen.

Ennenku alotin treenaamaan olin samanpitunen, mut painoin 135 varmaan pahimmillaan :eek:

Sit kerran oltiin dokattu monta päivää putkeen ja sinä kauniina kesäisenä aamuna sanoin kavereille et nyt loppu. Toki eka kaikki naureskeli et joojoo yms. Sit alotin juoksemaan yms. kaikkee tyhmää mitä tekee ku ei tiedä mistään mitään.
Tajusin vaan etten halua näyttää michelin-mieheltä loppuikääni. Sit tuli sali mukaan kuvioihin yhen sukulaismiehen avustamana. Ja rupesinki kehittyy aika nopeesti, ja opiskelemaan paljon.
En osaa sanoa paljon on lihasmassaa kertyny, mut veikkaisin et kehonkoostumus on muuttunu semmosen 65-70 kiloa yhteensä.
On mul kuitenkin suonet pinnassa käsissä ja rinnassa, et en nyt ihan mikään syöttösika ole :D

En kyl ymmärrä miten jollain voi olla niin pirun huono itsekuri.

Tällä hetkel oon 186/105-109 pyöreesti, en oo ihan varma. Vedin parin viikon sikabulkin muutamasta syystä mitä en nyt tähän erittele. Nyt tiputan painon tonne sataseen.

Ennenku alotin treenaamaan olin samanpitunen, mut painoin 135 varmaan pahimmillaan :eek:

Sit kerran oltiin dokattu monta päivää putkeen ja sinä kauniina kesäisenä aamuna sanoin kavereille et nyt loppu. Toki eka kaikki naureskeli et joojoo yms. Sit alotin juoksemaan yms. kaikkee tyhmää mitä tekee ku ei tiedä mistään mitään.
Tajusin vaan etten halua näyttää michelin-mieheltä loppuikääni. Sit tuli sali mukaan kuvioihin yhen sukulaismiehen avustamana. Ja rupesinki kehittyy aika nopeesti, ja opiskelemaan paljon.
En osaa sanoa paljon on lihasmassaa kertyny, mut veikkaisin et kehonkoostumus on muuttunu semmosen 65-70 kiloa yhteensä.
On mul kuitenkin suonet pinnassa käsissä ja rinnassa, et en nyt ihan mikään syöttösika ole :D
Eli sen muutoksen pitää lähteä itsestä, muut ei voi saada aikaan halua muuttaa elämäntapoja.. Luulenpa ettei mun kaverilla tuu itsekuri ikinä riittämään tuollaiseen tempaukseen kuin sä teit. Vaikka tavallaan niistä isoista massoista on helppo lähteä dieettaamaan hyvään kuntoon, lihastakin on siellä alla jo aika paljon.

Pari vuotta sitten painoin 65 kiloa (alle puolet sun korkeimmasta painosta!), olin öbaut samoissa rasvoissa kuin nyt. Silloin mä omaan ruumiinrakenteeseeni tyytymättömänä tein vastaavanlaisen päätöksen, mutta päätin kasvattaa massaa dieetin sijaan. Oon tosin jatkanut juoksemista ja muita harrasteita, joten en oo ehkä ihan optimaalisesti kehittynyt. Nyt on alkanut herätä pieni kipinä kovempaan treenaamiseen, mutta vielä puoltoista kuukautta vedän puntin suhteen vähän kevyemmin, siihen asti että saan elämäni kenties viimeisen maratoonin juostua.

Helvetin tuntemattomat numerot. Mitä järkeä niissä yleensäkin on? Laitoin luurin kiinni koska se voi olla joku pilapuhelusoittaja tai joku keijo. Jos ei uskalla näyttää omaa numeroansa niin on soittamatta:curs:

Back
Ylös Bottom