Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mun äitin eteen nuarna tyttönä pysähty manne-auto ja sielt tuli noi sanat :D
Eihän nyt mannet itteään manneiks kutsu.
Mist tiiät etten mä oo manne? Koskaan kuullu et kukaan noin sanois.. paskapuhetta!
Oon miettinyt samaa.. Mitä oon puhunut "jokinorsujen" kanssa, ne on kyllä halunneet muuttua, muttei oo olleet valmiita tekeen mitään asioiden eteen. Aina keksimässä tekosyitä, miksei muka ehdi salille tai lenkille. Ja sitten istuvatkin kotona niiden kiireellisten asioiden sijaan, pelaavat jotain typerää pelikonsolia ja mässyttävät sitä mäkkisafkaansa.Mite vitus jokinorsut päästää ittensä siihe kuntoon.. luulis et ekan kymmenen kilon kohal huomaa et juu pitäs varmaan tota mäkis käyntii vähentää ja vetää kunnon safkaa ja ehkäpä myöskin kö liikkua vähä?
Hai sie! Oo nyt kunnol tai tulee morast kylkee!
Oon miettinyt samaa.. Mitä oon puhunut "jokinorsujen" kanssa, ne on kyllä halunneet muuttua, muttei oo olleet valmiita tekeen mitään asioiden eteen. Aina keksimässä tekosyitä, miksei muka ehdi salille tai lenkille. Ja sitten istuvatkin kotona niiden kiireellisten asioiden sijaan, pelaavat jotain typerää pelikonsolia ja mässyttävät sitä mäkkisafkaansa.

Oon miettinyt samaa.. Mitä oon puhunut "jokinorsujen" kanssa, ne on kyllä halunneet muuttua, muttei oo olleet valmiita tekeen mitään asioiden eteen. Aina keksimässä tekosyitä, miksei muka ehdi salille tai lenkille. Ja sitten istuvatkin kotona niiden kiireellisten asioiden sijaan, pelaavat jotain typerää pelikonsolia ja mässyttävät sitä mäkkisafkaansa.
Ei auta.. Oon puhunut aika pahastikin sille, en viitsi enää jankuttaa samasta asiasta. Antaa ihmisten tehdä omat päätöksensä. Vähän harmittaa sen puolesta. Kyllä se itsekin tietää, ettei tuu saamaan naista, jos ei tee asioille jotain.ei oo kyl kiva kohtalo tosiaankaan. Ota kuva siit salaa ja näytä sille se. "kato mikä säkki sä oot" Kunnon herätys, siitä se lähtee.
Tää kaveri tietää kyllä että pitäis treenata ja käydä lenkillä, mutta aina tulee mitä ihmeellisimmät tekosyyt, miks just nyt ei ehdi. Kaveri ei pysty pitämään itseään kurissa ruoankaan suhteen, menee vaan ja mässyttää ja selittelee miten on yrittänyt syödä mahdollisimman terveellisesti ja paino on pudonnut puoli kiloa toissa viikosta.Niin tai et "mul on vaan sellanen aineenvaihdunta/mul on vaan sellaset geenit" ja samaan aikaan lapataan sipsii nassuun..
Vaikka ootkin aika massiivinen, et sä nyt mikään paikoillaan makaileva virtahepo oo noista sarjapainoista päätellen. Oot siis pystynyt muuttumaan. Miten teit sen? Onko mitään motivointikeinoehdotuksia?se on vaan niin helppo keksiä tekosyitä ja antaa luvan ittelleen käyttäytyä niin kaikille niille herkuille yms.
Been there, done that..
Vaikka ootkin aika massiivinen, et sä nyt mikään paikoillaan makaileva virtahepo oo noista sarjapainoista päätellen. Oot siis pystynyt muuttumaan. Miten teit sen? Onko mitään motivointikeinoehdotuksia?

Eli sen muutoksen pitää lähteä itsestä, muut ei voi saada aikaan halua muuttaa elämäntapoja.. Luulenpa ettei mun kaverilla tuu itsekuri ikinä riittämään tuollaiseen tempaukseen kuin sä teit. Vaikka tavallaan niistä isoista massoista on helppo lähteä dieettaamaan hyvään kuntoon, lihastakin on siellä alla jo aika paljon.Tällä hetkel oon 186/105-109 pyöreesti, en oo ihan varma. Vedin parin viikon sikabulkin muutamasta syystä mitä en nyt tähän erittele. Nyt tiputan painon tonne sataseen.
Ennenku alotin treenaamaan olin samanpitunen, mut painoin 135 varmaan pahimmillaan
Sit kerran oltiin dokattu monta päivää putkeen ja sinä kauniina kesäisenä aamuna sanoin kavereille et nyt loppu. Toki eka kaikki naureskeli et joojoo yms. Sit alotin juoksemaan yms. kaikkee tyhmää mitä tekee ku ei tiedä mistään mitään.
Tajusin vaan etten halua näyttää michelin-mieheltä loppuikääni. Sit tuli sali mukaan kuvioihin yhen sukulaismiehen avustamana. Ja rupesinki kehittyy aika nopeesti, ja opiskelemaan paljon.
En osaa sanoa paljon on lihasmassaa kertyny, mut veikkaisin et kehonkoostumus on muuttunu semmosen 65-70 kiloa yhteensä.
On mul kuitenkin suonet pinnassa käsissä ja rinnassa, et en nyt ihan mikään syöttösika ole :D