Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänää ois vaahtobileet :dance:

no eka ainahi poolia -->

e. nuoli hämää, jäin vielä vähäks aikaa väijymään tänne... hihii..

otin 8x3 80kilolla. Sen verran pitkä tauko et en viittiny loppuun asti mennä
Ja pakat niin jumissa autossa istumisesta et meinasin kaatuu turvalleen ku kokeilin voimanostokyykkyä, mikä oli alunperin ohjelmassa.
Minkäslaisia sarjapainoja ite käytät?

Minkäslaisia sarjapainoja ite käytät?
Samaa luokkaa on mun painot etukyykyssä (ATG, of course). Tosin tuon 8*3 jälkeen mulla olis aivan hirveä en-kävele-huomenna-jumi päällä, yleensä teen yhden tai kaksi suht pitkää sarjaa jollain 70-80 kilolla. Toisinaan kokeilen vähän isompia painoja ja välillä taas teen pienemmillä painoilla hapottavaa marathon-sarjaa, käy melkein lajitreenistä :D

Aattelin jotenkin että olisit paljon vahvempi kuin minä. Saatat kyllä ollakin, eihän nuo sarjapainot vielä koko totuutta kerro.

Samaa luokkaa on mun painot etukyykyssä (ATG, of course). Tosin tuon 8*3 jälkeen mulla olis aivan hirveä en-kävele-huomenna-jumi päällä, yleensä teen yhden tai kaksi suht pitkää sarjaa jollain 70-80 kilolla. Toisinaan kokeilen vähän isompia painoja ja välillä taas teen pienemmillä painoilla hapottavaa marathon-sarjaa, käy melkein lajitreenistä :D

Aattelin jotenkin että olisit paljon vahvempi kuin minä. Saatat kyllä ollakin, eihän nuo sarjapainot vielä koko totuutta kerro.

heikko poikahan minä olen.. :D
Toi oli ihan totuttelutreeni vielä.. teen kans ATG-tyylillä, ja kaikki sarjat oli helppoja.
8x3 120 kilolla on tavotteena ottaa kuukauden sisään.
Minkälaisia romuja liikutat takakyykyssä tai vedossa?

Takakyykyssä mennyt joskus hävettävän epäpuhdas 14*100kg, viidestoista toisto kaverin avustuksella. Lopetin takakyykyn, kun läheskään aina ei saa varmistajaa salille, ja harvalla salilla täälläpäin on power rackia. Eli itsekin vasta opettelen etukyykkyä. Yli sadan kilon painoihin en oo koskaan etukyykyssä uskaltanut mennä. :neiti:

Maastavedossa teen myös suht pitkiä sarjoja, painot vaihtelee välillä 110-140 kiloa. Ykkösiä tai kakkosia en oo kokeillut aikoihin.

Pitkät sarjat siis sen takia, että tykkään niiden tuomasta tuskaisen vimman ja epätoivoisen taistelutahdon tunteesta, kun vielä pari nostoa pitäis saada, mutta laatta meinaa lentää, lihakset räjähtää ja silmät pullistuu ulos päästä.. Ja osittain myös siksi, että harrastan pitkän matkan juoksua, jota pitkät sarjat tukee paremmin.

hävettävän epäpuhdas :D Sinne vaan raudan alle, päätä mukaan ni et epäonnistu.
Ite onneks rakastan kyykkäämistä ja vetämistä ni ei tuu motivaatiopulaa niissä.
Tavote ois vetää lähelle 300 tänä vuonna. Saas nähä miten käy..

Führer kun puhui vielä yhdenjalan kyykyistä... normikyykky liikkuu 600-700 kilon tietämillä.

Massa on kauneutta.. Pakkis ja pakkislaiset on alkaneet aivopestä mua. Kohta aloitan viiden vuoden bulkin, lopetan vasta kun oon 120-kiloinen!

En tosin vielä, pitää ensin juosta yks typerä lenkki.

hai sie ootsie manne?

Eiku son: "Hai! Oot sie meikäläisii?"

e. juu bulkki ilman salitreeniä on ihanne ja perusolotila

Eiku son: "Hai! Oot sie meikäläisii?"

Eikä ole. Ei mannet noin sanois koskaan..

bulkkaaminen on kyl siistiä, naisia sillä ei tosin kauheesti irtoo :D
Joo, mulle alkoi jo 85-kilosena tulla kommenttia, että ennen olin paremman näköinen ja kyseltiin, mihin mun mallinkasvot oli kadonneet. Kroppa oli edelleen suht timmi, mutta kasvot pyöristyy meikäläisellä yllättävän herkästi. :(
Moni mun kaveri harrastaa tuota. Ei oo kaunista katsottavaa, anteeksi nyt vain kaikille 100+ sohvamakkaroille.

Eikä ole. Ei mannet noin sanois koskaan..

Kyllä mun äitin eteen nuarna tyttönä pysähty manne-auto ja sielt tuli noi sanat :D
Eihän nyt mannet itteään manneiks kutsu.

Back
Ylös Bottom