Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä mies.Minä olen oluen ystävä. Olut on hyvää. Valitsen sen noista kolmesta vaihtoehdosta.
Perun kaikki aiemmat lausuntoni.
Lisääntymisen tarve on piolokisesti koodattu meidän aivoihin, ei auta.Älä nyt masennu hyvä mies :D
Jos on oikeen hyvä pillu kyseessä niin sillon asia voi ollakin eri..
Minä olen oluen ystävä. Olut on hyvää. Valitsen sen noista kolmesta vaihtoehdosta.
Älä nyt masennu hyvä mies :D
Jos on oikeen hyvä pillu kyseessä niin sillon asia voi ollakin eri.. Jennileestä en tiedä, enkä saakaan tietää niin ei voi mennä tässä vannomaan kummasta on kyse hänen tapauksessaan.
Ruokaa ja kaljaa osaa MIES tehdä itsekin. Eihän niistä kolmesta jäljelle jää kuin pillu mikä merkitsee.
Nyt varovasti.
Aina! *hik*
Jaha. Illan elokuvana joko Death Races tai Rakkautta Vain. Päätä näistä sitte.
Death Race vai Death Racers? Enikeis, ei kai tuossa ole ees mitn valintaa. Äksöniä!
No mikä tuo nyt on mikä tuolta tulee. Homman nimihän on se, että 99% ajasta valitsen silmää räpäyttämättä äksönin, mutta tänään on sellanen sohvannurkkafiilis, että taidan nyt katsoa tämän romanttisvivahteisen kakkapökäleen.
Jos tarvii arpoa, niin sillon kyllä iteki valitsen sen hömppäleffan. Noin niinku kuukauden välein saan kuulla kuittailua mun leffavalinnoista, tiiä mistä lie johtuu :face:
Joskus on kyllä kiva katsoa näitäkin. Minä vaan katson yksin, ei tartte kenenkään kärsiä mun mielihaluista.
Niin että rakkautta ja jännitystä vai seksiä ja väkivaltaa? Eihän tuo mikään päätös ole.Aina! *hik*
Jaha. Illan elokuvana joko Death Races tai Rakkautta Vain. Päätä näistä sitte.
Niin että rakkautta ja jännitystä vai seksiä ja väkivaltaa? Eihän tuo mikään päätös ole.
Eihän tuo mikään päätös ole.
Mä katon tätä rakkausasiaa nyt ja jynkkyä vaikka myöhemmin. Tässäki oli kyl just alastomia ihmisiä.
Se on rakkautta silloin jos ennen seksiä suudellaan.Mä katon tätä rakkausasiaa nyt ja jynkkyä vaikka myöhemmin. Tässäki oli kyl just alastomia ihmisiä.
E=mc2Ei tietenkään, jos ottaa huomioon kuun kierron, planeettojen aseman ja tähtien asennon.