Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen oluen ystävä. Olut on hyvää. Valitsen sen noista kolmesta vaihtoehdosta.

Perun kaikki aiemmat lausuntoni.

Älä nyt masennu hyvä mies :D

Jos on oikeen hyvä pillu kyseessä niin sillon asia voi ollakin eri.. Jennileestä en tiedä, enkä saakaan tietää niin ei voi mennä tässä vannomaan kummasta on kyse hänen tapauksessaan.

Minä olen oluen ystävä. Olut on hyvää. Valitsen sen noista kolmesta vaihtoehdosta.

Minäki olen oluen ystävä, mutta ei se kyllä vielä seksin edelle ole menny.

Älä nyt masennu hyvä mies :D

Jos on oikeen hyvä pillu kyseessä niin sillon asia voi ollakin eri.. Jennileestä en tiedä, enkä saakaan tietää niin ei voi mennä tässä vannomaan kummasta on kyse hänen tapauksessaan.

Kauan on mies mukana pysyny ilman suurempia valituksia (mitä nyt ruuasta nipottaa joskus), niin kai musta johonki on :D

Se olis kyllä plussaa että sais reseptit kotoa käsin. En pidä lääkäreistä ja tuo välilevytyrä tykkää kyttyrää ja uusiutuu vähän väliä. Nytkin istuma-asentoa saa hakemalla hakea kun vihloo niin hemmetisti.

Death Race vai Death Racers? Enikeis, ei kai tuossa ole ees mitn valintaa. Äksöniä!

No mikä tuo nyt on mikä tuolta tulee. Homman nimihän on se, että 99% ajasta valitsen silmää räpäyttämättä äksönin, mutta tänään on sellanen sohvannurkkafiilis, että taidan nyt katsoa tämän romanttisvivahteisen kakkapökäleen.

No mikä tuo nyt on mikä tuolta tulee. Homman nimihän on se, että 99% ajasta valitsen silmää räpäyttämättä äksönin, mutta tänään on sellanen sohvannurkkafiilis, että taidan nyt katsoa tämän romanttisvivahteisen kakkapökäleen.

Jos tarvii arpoa, niin sillon kyllä iteki valitsen sen hömppäleffan. Noin niinku kuukauden välein saan kuulla kuittailua mun leffavalinnoista, tiiä mistä lie johtuu :face:

Jos tarvii arpoa, niin sillon kyllä iteki valitsen sen hömppäleffan. Noin niinku kuukauden välein saan kuulla kuittailua mun leffavalinnoista, tiiä mistä lie johtuu :face:

Joskus on kyllä kiva katsoa näitäkin. Minä vaan katson yksin, ei tartte kenenkään kärsiä mun mielihaluista.

Joskus on kyllä kiva katsoa näitäkin. Minä vaan katson yksin, ei tartte kenenkään kärsiä mun mielihaluista.

Sama täällä. Jos ei toista kiinnosta, niin mieluummin katson hömpät ja tunteilen itsekseni ilman tolkuttomia kommentteja. Siinä vaiheessa kun toinen huomaa tämmösen leffavalinnan, kääntyy rintamasuunta välittömästi omiin tietokonepeleihin ja sallittakoon se hänelle.

Back
Ylös Bottom