Otat tohtorin mukaan, tulette mecellä.taitaa jäädä väliin, kuten moni useampikin tapahtuma ko.kylällä
koska: sinne niin hirvittävän hidas juna! #DeGröna
ei jaksa istua niin pitkää aikaa!
A-alueella minä tarjoan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otat tohtorin mukaan, tulette mecellä.taitaa jäädä väliin, kuten moni useampikin tapahtuma ko.kylällä
koska: sinne niin hirvittävän hidas juna! #DeGröna
ei jaksa istua niin pitkää aikaa!
ei ole kovin reilu tarjous kehoittaa olemaan kuskina ja luvata tarjota
ei täsmää!
ei ole kovin reilu tarjous kehoittaa olemaan kuskina ja luvata tarjota
ei täsmää!
Hot Shot
Itse asiassa, tuon vokotin mainitseman hotellin aulapaarissa on joskus tilattu 20 tai 25 kintoniccia. En muista nyt tuota määrää ihan tarkasti.Mutta Tohtori vois ottaa 20 hotshottia Siikkerin piikkiin!
Itse asiassa, tuon vokotin mainitseman hotellin aulapaarissa on joskus tilattu 20 tai 25 kintoniccia. En muista nyt tuota määrää ihan tarkasti.
Mutta yllättävän nopeasti baarin neidot ne valmisti.
Oli se kamalaa touhua, kun niitä Hot Shotteja piti yrittää juoda. Ville Vallatonta ei sentään koskaan pystynyt.
No, eipä se silti pajoa sen kummenpaakaan ollut, jos aloitus oli Sex on the beach vaikka 5kpl pohjille ja siihen muutaman lonkero ja pari siideriä ja vaikka 3 Breezeriä, niin kyllä meinas tulla pitkää sylkeä ja paljon.
Alan miehet on neuvoneen jälkeenpäin, ettei kannata liikaa sekottaa juomia. Ja onhan noi kaikki semmoista oksennuslääkettä muutoinkin.
Jaa, no paljonko se maksaa?
-Hot shot ja monet monet muut-Ville Vallaton
-Sex on the Beach
-Breezer.
Kävin FasciaMethod-tunnilla. Kehosta löytyy monta erittäin kipeää paikkaa.