Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Acceptin keikkaa pitäis alkaa suunnitteleen, pitää alkaa kysellä kavereita läpi..

Kaljaa löytyy ja ruokaaki osaan laittaa, mutta sitä kolmatta täytyis kyllä lähteä ettimään jostain muualta. Jotenki tuntuu, että tuo oma mies ei arvostais "täyttä palvelua".

No kaks kolmesta, eihän sekään olis paha :D Fuxi kiittäis, veikkaisin.

Itse kyllä söin just ja kaljaa en juo niin itsehän tarttisin naisen vain ja ainoastaan siihen kolmanteen hommaan. Mut siihen tarttiski jonkun villin ja vapaan. :D

Päivän parhaat äijän suusta: "kyllä mäkin sulle Kokkaan... Sellasia makaronijuttuja" :D

Kyl määki kokkaisin :D

Ehkä jotakin muutakin kuin makaronia.

E: Eipä ole tullu makaronia laitettua pitkiin aikoihin. Vois melkee tekasta makaronilaatikon huomenna jos jaksais, hmm..

Minä kokkaan ainoastaan huippujuttuja. Shhh. Ei voi puhua, Ksiinalle ei sovi paljastaa mitä on tekeillä.

Huomenna Ljussärön majakkaa koillisesta kaakkoon ja navakkaa idänpuoleista krapulaa.

Useimmiten taitaa kuitenki olla niin, että ei sillä ruualla ja kaljalla niin väliä jos pillua sais? Korjatkaa toki jos olen väärässä :D
No jos ton useimmiten jätät pois niin ihan oikein. Jos näät miehen jollain pakolaislautalla merellä ja kysyt, että pillua vai vettä niin se se lukitsee vastausvaihtoehdon A.

EDIT: Jaha, Pernoo heti pilas tämänkin. No tee sitä ruokaa sitten.

Useimmiten taitaa kuitenki olla niin, että ei sillä ruualla ja kaljalla niin väliä jos pillua sais? Korjatkaa toki jos olen väärässä :D

Riippuu pillusta. Ja nälän kovuudesta. Arvostan kuitenkin ruoan aika korkealle elämässäni. :D

Back
Ylös Bottom