Ja minä se vaan katon jääkiekkoa :wtf:
Ei siinäkään mitään pahaa ole. Mutta nyt mä oon hyshys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja minä se vaan katon jääkiekkoa :wtf:
E=mc2
Viisi suomalaista äitiä paljastaa vartalonsa | Nainen | Iltalehti.fi Näin saa tissit näkyä, mutta sitten jos jollain hyväkroppasella vilahtaa niin pitää sensuroida? Mitä vittua Iltalehti?
Minä näin tänään Kairan paljaat tissit ja takasämpylän. Lisäksi tuuppasin takaa rajusti erilaisilla esteillä. Nakkerit on ottaneet Torresin reservistä puNkkua ISOLLA hanskalla, pahoitelut siitä. Lisäksi tunnistin Perälälle erään kanaalin arvoituksen. Ajatelkaa vaikkapa sitä miten paljon tarttee juosta ja juoda taskulämmintä että vois luistella pöydällä. J a lentää. Ja tiiättekö muuten sitö että on hausjaa ola juntti koska lusikalla on hauska kaivaa persettä!!
Minä näin tänään Kairan paljaat tissit ja takasämpylän. Lisäksi tuuppasin takaa rajusti erilaisilla esteillä. Nakkerit on ottaneet Torresin reservistä puNkkua ISOLLA hanskalla, pahoitelut siitä. Lisäksi tunnistin Perälälle erään kanaalin arvoituksen. Ajatelkaa vaikkapa sitä miten paljon tarttee juosta ja juoda taskulämmintä että vois luistella pöydällä. J a lentää. Ja tiiättekö muuten sitö että on hausjaa ola juntti koska lusikalla on hauska kaivaa persettä!!
Toivon kovasti, että olisin kännissä...
Kertokaa jotaki hyviä online-pelejä, mitä nainen voi tylsyyksissään pelata (ilman puhumista) ku miestä ei kiinnosta muu ku hänen omat tietokonepelinsä. Mulla olis kyllä yks peli mitä haluaisin pelata, mutta ei onnista nyt.
C6laivan upotus priva viesteillä?? 10x10 ruudukolla?
Kalevi Kikkelsplad. Hänelle antaudun, B2.
laivan upotus priva viesteillä?? 10x10 ruudukolla?