Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmm. Jotenki jännästi tuntuu, että laivanupotuksesta tulis vielä jotain ihan muuta. Tai sitte se olen vaan minä ja minun mieli.

Online-games, anyone?

- - - Updated - - -

What the hell.

B4.
Sekoitat pelin, se on pullon pyöritys ku voi johtaa muuhunki. Milläs säännöillä otellaan?? KAmikaze säännöillä eli yks paatti joka on 2:n pykälän kokonen

Olettaen, että osuu oikeaan. Tissit tai perse naaman edessä on harvoin (viime aikoina) jaksanu kiinnostaaa niin paljo, että kääntäis tuolin suihinottoa varten. Vielä vähemmän sen jälkeen ku ite liikkuu aktiivisesti ja mies ei.

Olettaen, että osuu oikeaan. Tissit tai perse naaman edessä on harvoin (viime aikoina) jaksanu kiinnostaaa niin paljo, että kääntäis tuolin suihinottoa varten. Vielä vähemmän sen jälkeen ku ite liikkuu aktiivisesti ja mies ei.

Ullatusta saat miettiä hiljaa itseksesi. Nyt minua satutetaan.

Ongelmallinen tilanne. Lähe kapakkaan ja etsi toinen mies yöksi

Jepa.

Vaan nukkumaanha tuota joutais ku ei ole punahuulisorsaakaan täälläpäin näkyny.

Back
Ylös Bottom