Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

WP_000719.webp

ojentajat ei näy kun piti itse kuvata

[X]minuakaan ei kiinnosta

- - - Updated - - -

Huomatkaa laturinpiuha, onhan kyse italopyörästä.

Ei niin, tinkin periaatteistani aivan kuin sillä kerra kun laitoin m****** *** ****** ************.

Tämä olikin väärinostos ja erittäin onnistunut sellainen, olen nyt ajanut pyörällä 30 metriä, liikkeestä pakettiauton perään!

Väärinostoksen onnistuneisuuden määrittää sillä, kuinka paljon sillä pääsee räpläämään kirjoituskonetaitoja! Tietysti ULTRAMASSIIVISET mm. pullottavat ojentajat helpottavat asiaa, joten tilastollinen vääristymä on mahdollinen!

- - - Updated - - -

Kävin juuri ulosteellä, tai oikeastaan ulostuskahveella!

1396861876926.webp

Pieni matkaraportti.

Heräsin maha kuralla n klo 7.00. Siitä pikaiset aamuvalmistelut ja matkaan heti klo 10.00. Espanjan mersu kuljetti hienosti, appelsiini haisi, ruoste rapisi ja päivä oli aurinkoinen. Humppilassa pysähdyin kahville ja ostin paikanpäällä leivotun ja täytetyn sämpylän. Siinä sämpylässä oli munatäyte. Itse sämpylästä sen verran, se oli iso ja tuore. Ensimmäinen puraisu tuotti kuitenkin yllätyksen: sämpylässä oli selvästi makeutta. Eli tavallaan limppumainen taikina. Ei missään nimessä huono, joskin yllättävä.

Seuraavan paussin pidin heti perään mutta tämä kohde tuotti valtavan pettymyksen enkä voi suositella sitä kenellekään. Kyse oli oikeastaan tahallisesta harhaanjohtamisesta ja kuluttajan kusetuksesta. Humppilassa sijaitseva "Kakkosen realisointi" kannattaa kiertää kaukaa, sehän harjoitti nimestään huolimatta tavaroiden myymistä! Ehdin jo vetää parkkipaikalla lotationit pintaan.

Sitten kohteeseen, pyörä käynnistyi kuin palmun alta ja tein kaupat ajamatta. Nimet papereihin ja pyörä kyytiin. Kotimatka meni itseä onnitellessa, hyvä kauppa! No kotipihassa se vielä lähti mutta tumppasin sen heti kättelyssä. Sen jälkeen en ole onnistunut tuittupäätä käynnistämään. Pitää puhua sille nätisti. Yön se olikin jo olohuoneessa, katsotaan miten tänään?

Onkohan se pyörä ihan paska, pääsenkö ikinä ajamaan sillä. Itkettää.

Kukapa niillä ajaa haluais.. Oliko halpa hakia jostain hevon helvetistä asti ja tuua tänne merkkiliikkeeseen huoltoon ;)

Minäkin vein pyörän pari pv sitten liikkeeseen ropattavaksi, kun ei ole aikaa/kiinnostusta. Silti se raha on "tallessa" siinä romussa!

Onkohan se pyörä ihan paska, pääsenkö ikinä ajamaan sillä. Itkettää.

Totta meisselissä pääset. Sitäpaitsi kelit on vielä turhan kylmät. Kunhan ne lämpenee niin ehkä pyöräkin. Ja vaikka joku nainenkin.

e:

Asiasta kolmanteen, tuli täysin vastustamaton halu tykätä tuosta https://www.facebook.com/slavicsquat

Kuinka moni täällä harrastaa slaavikyykkyä?

No se NAISasia tuntuu nyt vähäpätöiseltä tämän pyörä dilemman rinnalla.. tänään uutta tulppaa ja sikaria suuhun ja voimasanoja + itsesääliä. Eiköhän se siitä. Jos ei muuta niin masennuskieppi olohuoneen lattialle. Ja jäätelöä lusikalla suoraan paketista. Ja lihapiirakka. Perseeseen. Tungen lihapiirakan perseeseen.

Johnylle voimahali Epsanjasta asti! Eikä tietenkään minulta vaan joltain noista sadoista latinalaisista konekijoitustaitoisista pimpilystelineistä, mitä vastaan on tänäänKIN astellut. Onneksi on omat appelsiinit mukana, niin on jotain käsinkosketeltavaa hommaa ittelläkin!

Kyyyyyyllähän se paras tunne tulee siitä kun vehkeet ei toimi, vehkeillä tarkoitan nyt Johnyn omia! Täälä olis kyllä mehevät ajokelit, jos tiedätte mitä tarkoitan...

Olisin ennemminkin jaxuhalin tarpeessa. Kerro niille ihanille pörrökarvaturrikoille terveisiä!

Ai vitsi mä oon kyllä kade fukerin ulkomailla saannista! Mun pitää odottaa vielä viikko.

- - - Updated - - -

WP_000726.webp

Tässä vielä kuva tosielämästä. Työnsin mopottimen huoneeseen. Sillä oli punaviinikuppi tuossa nokan alla yön jos vaikka se heltyis. Tänään hieron sen takapenkkiä ja kuiskuttelen mukavia noihin jäätelökauhan mallisiin lurppakorviin. Ja sitten kun se on oikein lepposana niin töräytän höpinää pyttyyn niin että putki paukkuu!

- - - Updated - - -

Ja peukutan sitä.

Miks mennä Epsanjaan asti kun viiksityttöä riittää täälläkin. Joka paikassa, ihme conquistadoreja ovat.

Viime viikolla oli joltain jäänyt muuten koslasta äänenvaimennin ja puolisen metriä putkistoa tielle. On varmaan äkilliset ralliäänet saanut ojentajat pullottamaan.

Back
Ylös Bottom