Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Keli näyttää tyyntyvän illaksi. Sehän tietää kovapanosammuntoja. Kukas teistä lökäpöksyistä lähtee spotteriksi?

Entä missä on Johny, v-twin ja kuvat?

Hirveesti kysymyksiä tänään.

Leivoinpa ihan vittuillessani mustikkapiirakan.
Tulin tänne vilkuileen ja nyt alko tekee mustikkapiirakkaa mieli. Oispa vielä vaniljakastikekin jääkaapissa eilisen toscapiirakan jäljiltä..

Mummielestä tuo kyllä kuulostaa imuääniltä.

- - - Updated - - -

Minkähänlaiset imuäänet Johnnyn isossa V-twinissä on? Kuva kertois enemmän ku tuhat sanaa.

Onkohan pian koittanut Johnnyn kuva-arvoituksen aika?

Voi vitsi kuntit nyt mä tietän mitä se tarkottaa että italopyörissä on luonnetta. Retina ommuualla ja tästä persläven kokosesta lumiasta en osaa kuvaa liittää. Se tulee huomenna. Kerrottakoon että otin kaunottaren juuri olohuoneeseen ja aion nukkua sen vieressä ja kutitella sen pakoputkia koko yön. Jos se vaikka sillä konstilla käynnistyisi huomenna, tänään minua ei onnistanut.

Riuskutintinmoottoriin ei ole vinkkiä, mutta kaasutintin peli lähtee käyntiin ku kesällä, ku lämmittää jollain lämminilmapuhaltimella enski kaasarit ennenkö painaa nappia. Itse olen käyttäny hyväksi sisätilanlämmitintä.

Ny täytyy nukahtaa.

Jalkoja on tullu reenattua vissiinki liikaa tai liian vähän, ku niihin sattuu ny. Mutta. Väliaikatietona mainittakoon, että olen ns. mm. saanut ulkomailla, myls tällä reissulla. Great success. Äsken nimittäin sain ja join monia oluita.

- - - Updated - - -

Myls on katalaania ja tarkoittaa kaliaa.

Wrestlemania xxx

Hyvää alkanutta viikkoa.

Seuraavaksi ohjelmassa VR:n luotettavilla raiteilla reissaamista. Luultavasti taas myöhässä ainakin sen 10min kiintiönsä verran. Hienoin minun näkemäni suoritus oli, kun pari kuukautta sitten VR myöhästyi noin 20 minuuttia 10 minuutin matkalla.

Huomenta. Kuuden jälestä tullut vilkuiltua jo kelloa, aika nousta...

Back
Ylös Bottom