Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku puolihuolimattomasti polkassu varottamatta kuivasumpusta polkimen pohjaan. Semmosta kammiovaimenninta ei olekkaan joka sen pakopaineen kestäis.

Teetkö tänään taas helliä herättely-yrityksiä? Jännittääkö?

Jännittää. Yritän herätellä sitä talviunesta. Jotenkin vähän epäileväinen olo. Fittansaatana miksi sekaannuin italialaiseen oi miksi? Miksi en tyytynyt tavanomaiseen? Siitä tulee mulle vielä kiusa siitä rakkineesta.

Jännittää. Yritän herätellä sitä talviunesta. Jotenkin vähän epäileväinen olo. Fittansaatana miksi sekaannuin italialaiseen oi miksi? Miksi en tyytynyt tavanomaiseen? Siitä tulee mulle vielä kiusa siitä rakkineesta.

Ducati oli ainakin hyvin tarkka akun kunnosta. Parin vuoden välein uusi akku keväällä, vaikka halpiskin, ja aina pelitti. Huonolla akulla leikkiminen ja latailu oli taas ihan ajanhukkaa.

Pitää muuttaa asumaan korkean mäen päälle. Sieltä voi sitten aamusella ottaa italo-orhella mäkistartin. Pikitietähän se pitäis olla perille asti, nyt kun tuli hommattua tuo ISO v-twini (250 kuutiota 750:sta isompi) niin se jarruttaa moottorilla sen verta väkevästi että tulee muuten kuin pulkka alas mäkeä takatassu lukossa.

Mitä kuntit veikkaa, kuinka mun ducatikuumeen kanssa käy? Onko siihen olemassa ehkäisyä....eiku vastalääkettä?

- - - Updated - - -

Paras västalääke tietysti olis jos joku kerkeis sen ostaa ennen mua. höhö. Mutta sitten jos kuulisin sen jyrinän kesäisessä liikenteessä niin kyllä varmasti harmittais.

Jostain syysta funcin uudesta avatarista tulee Sniffari mieleen.

Vähemmälläki pärjää?

Itse nautin juuri palautusjuomaksi 1/2litraa maitoa. Se ei mene päähän, se menee jalkoihin.

Huomaa hyvin valoisuuden lisääntymisen kun saapuu töistä kotiin vähän vaille 19 ja fiilis on kuin kello olisi 16-17 välillä :thumbs:

Ei perkele kehrää. Pitää ottaa se ens yöks saman peiton alle tuonne petiin.
Vien sen ammattilaisen hoteisiin, kylläpäs meinaa vähän vituttaakin. Tänään se jo hörähti, ehkä 0,3 sekuntia. Se kastuu.

Italiatar.

a) joko ujostelee uutta isäntäänsä
b) sä oot liian kuuma hänelle

Tai olisit vaan hankkinu enemmän kuutioita. Esim. 1400 kpl claccicta mutta itioottivarmaa laatua.

Mutta ehkä nyt tarjosit meille malliesimerkin väärinostamisesta.

- - - Updated - - -

Luulisin että espanjalaisen rakastajan esimerkkiskilsseillä ei pystyisi vastaavaan.

Back
Ylös Bottom