Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi hyvänen aika ku on kroppa jumissa. 3 viikon aikana toisen kerran salille ja kevyt mavetreeni siihen=kokeile ykköstä. Ehkä ois pitänyt ottaa vähän kevyemmin, mutta eihän sitä malttanu ku rauta liikkuu hyvin.

Ja huomenta vaan.

Huomenia! 7 vko työssäoppimista jäljellä kyllä kelpais kouluun takas mennä vaikka sinänsä hyvin aika töissäki menny.

Huomenta. Just loppu 8vk työharjottelujakso ja 8vk töitä koululla, sitte on koulut käyty.

Joo huomenta. Ksiinan kissoista tulee ihan just lapaset jos tuo öinen riehuminen ei lopu. Mulkerot nukkuu ihan vittuillessaan koko päivän että jaksavat sitte öisin vetää rallia ja naukua.

Joo huomenta. Ksiinan kissoista tulee ihan just lapaset jos tuo öinen riehuminen ei lopu. Mulkerot nukkuu ihan vittuillessaan koko päivän että jaksavat sitte öisin vetää rallia ja naukua.

Awww. Ihania kisuja.

Mun kissasta oli kuulemma joku iso lintu yrittäny saada ruokaa itelleen. Ei se perkele vieläkään päässyt hengestään. Ei sillä, että haluaisin sen heittävänsä veivinsä, mutta tässä on nyt niin monta yritystä ollut niin on ihme ettei se katti oo jo kuollut.

Sama oli oman eukon kissojen kanssa kun hänellä oli vielä oma kämppä. Laitoin valitsemaan yhteisen kämpän ja kissojen välillä. Enää ei ole kissoja.

Mä veikkaan guzzzia. Ei kai muita ISOJA V-twinejä italiaanoissa ole? Vai onko aprillialla? En niin tunne kyseisen merkin tuotantoa.

Enkä mä. Laitetaan odottelukuva.
1797951_684555944940776_1917772053_n_zps826cf220.jpg

:odotukset ovat korkealla:

#ISO V-twin
#pyöreä etuvalo

griso1.webp

Tarkoitatko: Esimerkiksi konekirjoitustaidot pullottaen?

Back
Ylös Bottom