Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^ Kaikki riippuu siitä uskotko tieteeseen? Tiede on "todistanut" että flunssa ei johdu kylmästä. Omasta mielestä iha varmasti johtuu

Huomenta ja hyvää Minna Cuntin päivää. Sen verran velliä byxornassa että piti aloittaa toiden väistely jo tuntia aiemmin.

ps olipas hyvä selkäreeni eilen, selkälihoja kivistää

-mave, kovimmat vedot 0,19t (säälittävää, kompensoin tätä isomoottorisen mopon hankinnalla)
-leuat lisäpainoilla 8 x +25kg
-kulmasoutu käsipainoilla 2 x 8 x 60kg
-T-soutu (jätin kesken, osui kasseille)

anteeksi topic off topicissa!!

Håhåh. Mulla on ollut byxornat täynnä ripaskaa jo pari viikkoa tässä. Tosin tämä ensimmäinen tunti menee yleensä vielä vähemmän varsinaisen asian edistämiseen kuin normaalin työajan puitteissa.

Tänne on tullu onneks vaan kuus ja puoli metriä lunta. Niistä on sulanut onneksi jo n. 6,4 metriä pois.

Haluaisin vielä kertoa teille, cuntit (sis. urokset ja naaraat), että tuli nukuttua melkosen hyvin, en tainnu yöllä herätä ku kerran kaks, ja aamuherätyskin tapahtui kellon ansiosta. Painon pudotuskin menee hienosti, tämän aamun paino on noin kolme kiloa enemmän kuin tasan kuukausi sitten. Johtuu varmasti V-PENiksestä. Ei syömisestä tahi lisäravinnehorkasta.

Lisäksi haluaisin kertoa, että viime yön ammattilaisjääkendovedot osu vakuuttavasti 1/6.

Minun dieettini sujuu hiukan heikommin, olen lihonut joulun jälkeen vain kilon. Nyt kysytään sitä selkärankaa. Naapurin keijo antoi minulle eilen salkullisen olutta, jos vaikka sillä sitten..

Kuriositeettina mainittakoon että paniikista huolimatta en ole vielä aloittanut työskentelyä, etsin äsken noin 18 minuuttia videota jossa esim gsxr750 ja gsx1400 kiihdyttäisivät kilpaa. En löytänyt.

- - - Updated - - -

Myös internetin tissikuva on löytymättä.

Huomenta. Minulla on kuulkaas nyt työmotivaatio täysin kateissa. Näin yöllä unta, että poliisi pysäytti autoillessa ja käski puhaltamaan PEF-mittariin. En muista tulosta.

Säilytän mielenterveyteni ajatuksella siitä, että rasvaa on korvattu kovilla talkoilla jumppasalin puolella. Itsepetos on mukavata.

edit: ainiin, itsepetosta pönkittääkseni, huomasin eilen suihkusta tullessani kun sopivasta yläviistokulmasta valo laskeutui päälleni, peilikuvallani oli erottuvat, heikosti mutta kuitenkin, nimittäin vatsalihaxkset.

Ihana aamu! En jaksa nousta sängystä.

Älä nyt tytönhupakko vain nousekaan, ellei ole ihan pakko. Antaisin ihan mitä tahansa, jos saisin tällä hetkellä olla Irman sängyssä. Eikun siis maata sängyssä.. Sängyn omistussuhteesta riippumatta. Taidanpa hakea mahalääkettä Autobaarista.

Back
Ylös Bottom