Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voivoi, kohta saa luokkalaisilta kuulla vittuilua rekan alle ajamisesta. Perseestä ku ei pysty vittuilemaan takasin.
Äläs nyt. Amiksessa oli eräs kaveri, joka ajoi skootterilla neljääkymppiä bussin kylkeen. Ei kuulemma nähnyt sitä. Siis T-risteyksessä skootterilla liikkuvan bussin kylkeen. Miten sitä ei voi nähdä?

Seksikkyydestä (kuka muka puhui seksikkyydestä?) puheenollen ilmoittauduin juuri verottajan tarjoamalle kurssipäivälle. Saa kerrankin vähän veromarkalle vastinetta

Kyllä näin on. Mikä tahansa asia mm. ojentajat pullottaen on timanttia. Varsinkin jos siihen liittyy jollain tavalla sileäniskaisuus/leipomotuotteet/kirjoitushommat/huonekalut pesuominaisuudella.

MITÄ VITTUA, OSA ykskytyks:

Maksastroganoff L
Puolukkasurvos
Tomaattinen makkaravuoka L,G
Peruna
Lämmin kasvis
Mangokiisseli M,G
Kesäkurpitsa-paprikakastike L,G

Mitä mä nyt syön? Pitääkö mun mennä äkkiä peitteleen orastavat mahalihat Motorcycle Club Akun fitnesslounaalle?

Äläs nyt. Amiksessa oli eräs kaveri, joka ajoi skootterilla neljääkymppiä bussin kylkeen. Ei kuulemma nähnyt sitä. Siis T-risteyksessä skootterilla liikkuvan bussin kylkeen. Miten sitä ei voi nähdä?
Hypoteesi: kootteri on se pemarin takasämpylämagneetti jossa on turvakaaret, onnikka jäi juuri A-pilarin katveeseen.

- - - Updated - - -

Kyllä näin on. Mikä tahansa asia mm. ojentajat pullottaen on timanttia. Varsinkin jos siihen liittyy jollain tavalla sileäniskaisuus/leipomotuotteet/kirjoitushommat/huonekalut pesuominaisuudella.

MITÄ VITTUA, OSA ykskytyks:

Maksastroganoff L
Puolukkasurvos
Tomaattinen makkaravuoka L,G
Peruna
Lämmin kasvis
Mangokiisseli M,G
Kesäkurpitsa-paprikakastike L,G

Mitä mä nyt syön? Pitääkö mun mennä äkkiä peitteleen orastavat mahalihat Motorcycle Club Akun fitnesslounaalle?

Huijui aika maksasurvosmainen lounasvaihtoehto. Ehdotus: laita kaikki aineet ihonväriseen sukkahousuun ja linkoa. Älä vaan syö. Ääni fatness lounaalle.

- - - Updated - - -

Ja mikä vittu on tuo "lämmin kasvis"?

- - - Updated - - -

Kuka ravintolan pitäjä tarjoaa vaihtoehtoa "lämmin kasvis"?

Miksei myös "haalea liha".

Huomenta! Miellään sitä olis tänä(kin) aamuna jäänyt vielä nukkumaan, mutta velvollisuudet (työt) kutsuivat.

Kuinkas hyvin teillä noin niinkun omasta mielestä menee? :)

Huomenta! Miellään sitä olis tänä(kin) aamuna jäänyt vielä nukkumaan, mutta velvollisuudet (työt) kutsuivat.

Kuinkas hyvin teillä noin niinkun omasta mielestä menee? :)

No nythän meillä menee vallan mainiosti, suorastaan ihan uuteen potenssiin, kun Tanpereelta kajahti! (jos tiedät mitä tarkoitan...)

Minullakin menee erinomaisesti. Enemmän kiirettä saisi tosin olla, että viihtyisin paremmin. Olen kiireettömyyden takia vähän käyttänyt ylityötunteja poiskin. Tosin ensi viikko kompensoi sillä, että osa viikosta menee duunireissussa ja loput työpäivät ovat luultavasti perhanan pitkiä.

On se sitten uskottava, jos tiede niin sanoo. Voin siis huokaista helpotuksesta.

Flunssaan tarvitaan virustartunta, mitä ei pelkästä kylmyydestä saa. Kylmyys ainoastaan heikentää vastustuskykyä, mikä voi edesauttaa viruksen leviämistä jos sellainen on jostain hommattu.

Anteeksi tämä tylsä ja järkevä postaus. Seuraava viestini on varmasti jo jotain perseilyä.

Seuraava viestini on varmasti jo jotain perseilyä.

Sisältääkö tämä viesti mahtollisesti jotain kuvamateriaalia perseilystä? Ehkä alusvaatetuksessa.

PS. En kirjoittanut tätä viestiä itse, vaan joku hakkerointiskilssinen MASSIIVINEN kehari, ei kuitenkaan ULTRA-. (varmasti oli johnyv.)

Mistäs arvon tohtorit johtuu se, ainakin allekirjoittaneelle tosi seikka, että jos hikisenä tulee kylmä, tulee aina päivän, kahden flunssa? Onko niitä lunssaviiruksia aina odottelemas, että on sopiva hetki hyökätä?

Yours, Vesa

No jos hikisenä tulee kylmät, niin veikkaan että eturauhasen verenkierrossa on ongelma.

- - - Updated - - -

Korjaustoimenpiteet:

-tuseeraus (katso wikipediasta)

minäkin innostuin postaamaan asiaa mutta eventa aloitti

Eiliset reenit meni ihan nappiin. Selkä aivan muusina, oikea pitkä selkälihas pamahti niin massiiviseen jumiin, että pitkin yötä piti heräillä. Kyynärpääkin otti itseensä. Ja silmäkulma on kosketusarka. Hienoa tää "urheilu".

Perseilyä

1098057_529413900464148_823607576_n.webp

Olin juuri tulossa sanomaan, että et rajannut kuvaa ja poistanut näin kätevästi neekeriä.

Zaizaizai olisinpa tuolla rannalla.. semmosessa löhötuolissa, mojito kourassa, kaislahattu päässä ja koko ajan ihan saatanan kuuma. Siihen tuoliin mä käpertyisin ja antaisin itkun tulla. Ja ajasin nuo akat vittuun ilmaa pilaamasta.

Back
Ylös Bottom