Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koskakohan uskaltaa laittaa pakkislaisten treenivideoita ketjuun omaa treeni videota, hankkisko kasari tyyliset jumppatrikoot, hikinauhan ja vyölaukun ennen ku kuvaan?

Saiskohan sinne laittaa semmosta miehistä aerobic videoo, voisin joogata tai jotain kun oon aika kehno bodari.

Koskakohan uskaltaa laittaa pakkislaisten treenivideoita ketjuun omaa treeni videota, hankkisko kasari tyyliset jumppatrikoot, hikinauhan ja vyölaukun ennen ku kuvaan?

Saiskohan sinne laittaa semmosta miehistä aerobic videoo, voisin joogata tai jotain kun oon aika kehno bodari.

Suosittelisin jatkossa käyttämään bodarin sijasta sanaa kehari.

Tänään ei taaskaan oikein kule. Hermoilen tulevaisuudesta. Ehkäpä tämä tästä vielä lutviutuu.

Jaha takas kotikartanos. Ei ollu ku 9h paltsua tänää. Katselin et mut oli buukattu toiseks munkin pyörittäjäks. Fine, sopii.. Mutta koska pidetään aiheesta paltsu?

Viel pitäis viedä ranskikset paikallisee fine dininkii, joten rauta tulille ja nappipaitaa siliäks. Minä nonalcoholic drinking harrastajana, kun en viinapirua katsele. Mut jos kuitennii tammitynnyrin ikämiesviini pistää putken päälle niin houkutelkaa takasämpylän avulla punttiksen kautta pakkikselle.

Ajattelin, kuntit, muistaa teitä kuvalla henkilökohtaisesta arkistostani. Älkää kysykö missä tai milloin se on otettu. Se tieto, kuntit, on salaista (lue: ei mitään muistikuvaa). Mites muilla?

katso liitettä 113201

Tällänen. Muistan ajan ja paikan, saa kysyä.

image.webp

(Rajasin hieman kuvaa. Näin naapuri poistui)

Kyllä se on, kuntit, nyt sellainen juttu, että minun on ryhdistäydyttävä jos haluan selvitä seuraavista viikoista hengissä pitemmästä aikavälistä puhumattakaan. Ryhdistäytyminen alkaa tässä ja nyt. Palaillaan, kuntit, asiaan.

- Kuljetusesimies - Wilhelm Rommel
Jahas, täällä on valittu oikea mies tehtävään. Ensimmäisenä sinun, futhermucker, tulee hankkia seuraavat autot:

-BMW 760Li x 5
-Nissan GT-R x5
-Ferrari 458 x5
-Nissan Micra x5

Sitten on varaa valita auto tarpeen mukaan. Esimerkiksi tärkeään palaveriin kannattaa saapua Bemareilla, tekee hyvän vaikutuksen. Ja ei, en käyttänyt monikkoa vahingossa. Kuljetusesimiehenä olen ottanut vaikutteita Amerikan Pöhkösvaltojen presidentistä ja elokuvista, joissa hän saapuu paikalle aina hienossa autoletkassa, ja poistuu keskimmäisestä koslasta. Siksi pariton määrä autoja.

Autojen valinnassa täytyy muistaa, että korruptioupseerin ULTRAMASSIIVINEN keho pitää mahduttaa johonkin autoon. Muuten lista näyttää toteutuskelpoiselta. Laitetaan johtoryhmän kokouksen asialistalle.

Yks siideri huomisen vapaapäivän kunniaksi ja nyt väsyttää. :zzzz: Huomenna saattaa tapahtua jotain kivaa! :) ;)

En voi olla leijumatta, että minulta kysyttiin viikonloppuna paperit ääsmarketissa. Kysyin että oletko tosissasi. Kyllä, saisinko ne paperit tai en voi myydä sulle. Kiitin vilpittömästi päiväni pelastamisesta, koska täytän ensi kuussa 40.

Noniin, no eihän se Hachiko tietenkään sopinu yösatuleffaks, niinku arvelinki :D

Back
Ylös Bottom