Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun suuta kuivaa kun sua muistelen
rannalle luokses rullaluistelen
Mielessäni vain hedelmät sun, hedelmäkoriis hullaannun.

Mä taidan hilpasta tästä kotio, että voin taas sieltä lähteä jumppaamaan. Takareisikaaret miehiset ja hennon karvapeitteiset on lauantaista vieläkin vähän jupatissa, joten tänään taas joku herKULLInen pudotussarjajumppa.

Tehän voitte sitten vertailla kenen mm. ojentajat pullottaa eniten.

Johny oli kerran punninnut omansa kaupan hevi-osaton vaakaa käyttäen. Nyt sillä on kotona kehystettynä se vaakalappu.
"Karambola 1,4kg"

e: "Hilpasta" eihitto:lol2:

Työkaveri tavaili t-paitani tekstiä ja pyysi lopulta pyaähtymään jotta voi lukea paidan. Macaco Branco. "Jaaaa, minä jo ajattelin että löytyykö sieltä joku ACAB-tyyppinen kirjainyhdistelmä..."

Näytänks mää niin raggarilta?

Valamossakin on näin pääsiäisen alla ihan saatanallinen kiire.

- - - Updated - - -

Nyt meni kyllä jo työhalut. Jotenkin tämä klo 16.00 on semmonen rajapyykki että valkoisen heteromiehen ei tulisi enää työskennellä.

Pakko lähtee salille: selkätreeniä, vähän haubitsia, ehkä vielä vatsoja. Lämppärit jo pukuhuoneessa, hakkaan vessan ja suihkuhuoneen laakaovet rei'ille ja syön viisi banaania kuorineen. Mun haukkarit ei oikein lämpiä muuten.

Ajattelin, kuntit, muistaa teitä kuvalla henkilökohtaisesta arkistostani. Älkää kysykö missä tai milloin se on otettu. Se tieto, kuntit, on salaista (lue: ei mitään muistikuvaa). Mites muilla?

Capture1.webp

Loistavaa salapoliisityötä :D Ollaanko me vierailtu samoissa paikoissa?

Voi jopa olla, mutta tuolla en kyllä ole käynyt. Isojen appelsiinien kokoisia rintoja olen nähnyt paljasteltavan Tampereen eri paikoissa ja ulkomaaosastolta Lontoon Platinum Lacessa, jota voin muuten suositella varauksetta kaikille MASSIIVISILLE kehareille ja kyniksille. Sen verran tuoretta appelsiinia oli tarjolla! Ja mehukasta nimenomaan.

Voi jopa olla, mutta tuolla en kyllä ole käynyt. Isojen appelsiinien kokoisia rintoja olen nähnyt paljasteltavan Tampereen eri paikoissa ja ulkomaaosastolta Lontoon Platinum Lacessa, jota voin muuten suositella varauksetta kaikille MASSIIVISILLE kehareille ja kyniksille. Sen verran tuoretta appelsiinia oli tarjolla! Ja mehukasta nimenomaan.

Oletan, että sama pätee myös ULTRAMASSIIVISIIN kehareihin. Mutta sitä en voi edelleenkä käsittää, että mistä Sinä, futhermucker, onnistuit löytämään tuon kuvan lähteen parissa minuutissa, jota en edes itse enää löytänyt toista kertaa? Tässä täytyy olla jotain paranormaalia.

ULTRAMASSIIVISELLA keharilla ei välttämättä ole ULTRAMASSIIVISIA hakkeritaitoja

- - - Updated - - -

nyt riitti, ulostaudun työmaan ovesta

Olen viimeaikoina yrittänyt etsiä internetistä kuvaa paljaista naisten tisseistä, kun sellainen kuulemani mukaan on olemassa. Postaamasi kuva on varmaankin näillä löytöretkillä sattumalta tullut (ottanut) eteen, ja syövyttänyt vahvan muistijäljen aivolohkoni kuoreen, missä muistikeskus sijaitsee!

Ja kyllä, pätee myös ULTRA- ja HYPERMASSIIVISIIN kehareihin.

Mites esim. tämä? Onko tapahtunut samanlaista syöpymistä?

Minä taidan tästä lähteä lepäämään nyt kun siihen on vielä mahdollisuus.

Capture3.webp

Liitteet

• Capture3.webp
    Capture3.webp
    61,2 KB · Katsottu: 515
Back
Ylös Bottom