Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai mäkin sit vittuilen, HUOMENTA!

Jos sitä käväsis suihkussa ja lähtis kaupoille ja lounaalle jonnekkin. Ois sit päivän hyvätyö tehty.

Miten äijillä on tähän aikaa prätkäkuume, sehän on yleensä talvella tai just keväällä? Sunnuntaina päristeleen, koska voi. KTM :rock:

Käynnistymisvaikeuksiin auttaa parhaiten ns syvään päätyy meneminen mahd nopeasti. Siinä piristyy heti, kun pamahtaa työpaikan ovesta astuessa kaikki päivän työtehtävät heti päin näköä.

Miten äijillä on tähän aikaa prätkäkuume, sehän on yleensä talvella tai just keväällä?

Ollankohan me aikaamme edellä. Edelläkävijöitä?

Ajattelin sellaista karskia sänkeä..

Kalju sitte kans!

Mä haluun mun unenlahjat takas! En tykkää valvoa ku väsyttää niin pirusti :jahas:

Mulla olis tarjota tuohon ratkasu, mutta ei sulle koska pk-seutu.

Huomenta. Menee nuo käynnistymisvaikeus puheet jo melkein kettuilun puolelle, ottaen huomioon että kello lähestyy puoltapäivää.
No sehän se ongelma just onkin, kun kellot käy vaikka mitä ja meitsi edelleen ihan kuutamolla. Nyt oon kyllä saanu jo vaatteet päälle ja suunnaksi otetaan sali ihan än yy tee nyt.
eikä täällä oo mitään mussukoita vaan rajuja rätkäjätkiä
Sama asia, darling, sama asia.

Pitäis! Parran kasvattaminen on aina suotavaa.

Ei Puolustusvoimien palvelusohjesäännön perusteella kyllä ole :D Nyt ois hyvä parin päivän sänki kasassa, tätä kun vähän rajaa niin saisi jo ihan hyvän alun aikaiseksi.

Meinasitko oikein kunnon kokopartaa vai jotain muotoillumpaa mallia?

Vaikka tämä ehkä olikin parrakkaalle naiselle (eventa) osoitettu niin... kyllähän sitä pitää muotoilla. Täysin villinä rehottava parta on epäsiisti eikä oikein sovi muuhun olemukseen. Tähän pohdintaan vaikuttaa ehkä vähän sekin, että veljellä ja melkein kaikilla läheisillä kavereilla Suomessa on parta :D Täällä taas parta on todella harvinainen, korealaiset neidit pitävät ajelluista poskista.

Onko parin päivän sänki jo sänki? Mun kasvulla vasta siinä 5-7 päivän kohalla voi puhua todellisesta sängestä.

Täällä taas parta on todella harvinainen, korealaiset neidit pitävät ajelluista poskista.

Tottakai sä rupeet erilaiseksi nuoreksi.

No ei mullakaa illalla enää käsisileä oo aamun jäljiltä mutta ei sitä vielä saängeksi kehtaa kutsua.

sänki

No mulla tulee yleensä kahdet painit viikkoon, joten en mä nyt kovin överinä tätä reenaamista nää :) Hartiat on jumissa ollu pitkään ja nyt tää painiminen varmaan pahentaa vähän kun sellasta jäkitystähän se on.
Heh, lopeta jäkittäminen ja puristaminen ja rupea liikkumaan. Sanoo toinen ummikko :D Tekee pirusti mieli painimaan, mutta vielä ei kyllä uskalla, jos sattuis käymään jotain. Oon toljottanut Marcelo Garcian vanhoja matseja pirusti. Sillä on melkoisen sulavaa painia.

Ei Puolustusvoimien palvelusohjesäännön perusteella kyllä ole :D Nyt ois hyvä parin päivän sänki kasassa, tätä kun vähän rajaa niin saisi jo ihan hyvän alun aikaiseksi.

Vaikka tämä ehkä olikin parrakkaalle naiselle (eventa) osoitettu niin... kyllähän sitä pitää muotoilla. Täysin villinä rehottava parta on epäsiisti eikä oikein sovi muuhun olemukseen. Tähän pohdintaan vaikuttaa ehkä vähän sekin, että veljellä ja melkein kaikilla läheisillä kavereilla Suomessa on parta :D Täällä taas parta on todella harvinainen, korealaiset neidit pitävät ajelluista poskista.

Korjaan, parran kasvattaminen on aina suotavaa, paitsi silloin kun se ei ole suotavaa.

Itse ajattelin sellaista rehottavaa parran kasvua, koska naisellisen epäsiisti olemukseni sen sallii..

Kalju sitte kans!

Edelleen, been there..

Tahdoin sanoa sitä, että pitkätukkaselle naiselle ei parta oikeen istu. Siksi jos ja kun nyt rupeet parrankasvatushonmiin niin suosittelen tukan leikkuuta lämpimästi.

Tahdoin sanoa sitä, että pitkätukkaselle naiselle ei parta oikeen istu. Siksi jos ja kun nyt rupeet parrankasvatushonmiin niin suosittelen tukan leikkuuta lämpimästi.

Mutta istuu vallan kivasti kaljulle naiselle, hmmm.. Pulmallista, parran haluaisin mutten leikata hiuksia. Jos ihan vaan lyhyt sänki hiuksilla?

Back
Ylös Bottom