Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta istuu vallan kivasti kaljulle naiselle, hmmm.. Pulmallista, parran haluaisin mutten leikata hiuksia. Jos ihan vaan lyhyt sänki hiuksilla?

Vinkki: ennenkuin ajat kaljua niin kokeile vaikka tämmöisellä miltä se parta tuntuu:
c_1640z_0907_8f8.jpg_221_280.jpg

Vinkki: ennenkuin ajat kaljua niin kokeile vaikka tämmöisellä miltä se parta tuntuu:
c_1640z_0907_8f8.jpg_221_280.jpg

Pitäisköhän alkaa käyttää hattuja, ne olis aika cool parran kanssa, ja monokkeli.. Sitten voitte tituleerata minua sööriksi.

Hyvä! Nyt voikin keskittyä miettimään millaisen parran sitä kasvattaa. Aikaa tässä onneksi vielä on, Manowarin keikka on vasta heinäkuun lopulla joten sitä ennen saa kyllä kunnon soturiparran aikaiseksi.
Keskity vaan sellaiseen mukavaan pikku sänkeen ja jätä parrankasvatus eventalle.

Keskity vaan sellaiseen mukavaan pikku sänkeen ja jätä parrankasvatus eventalle.

Eli kunnon viikinkiparta it is! Naiset alkaa hyppimään silmille ja määräilemään. :jahas:

Tämmösen vois kasvattaa, toi toimii ihan hyvin lyhyiden hiusten kanssa. Mulla on siniset silmätkin!

Ragnar-ragnar-lothbrok-34131736-293-440.webp

Naisia on helppo miellyttää. Aina onnistuu valitsemaan väärin.

Jotain hyvää siitä, ettei autossa toimi radio eikä tikku. Joutuu kuuntelemaan vanhoja cd:tä. Ja voi kuulkaa kun tämä pärähti soimaan, niin tuli lähes kosminen orgasmi. Jykä voisi kyllä laulella mulle privana, enkä tarvis edes melaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom