Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lastenhuoneesta juuri kuultua:
No niin Veli-kulta, nyt täytyy leikata pippeli pois..

Nuorenapa tuo alkaa. Loppuelämän tytöt yrittävät vain henkisesti leikata pippelin pois, joten toivon, että jätkä piti jo nuorena puolensa, niin pärjää toivon mukaan jatkossakin.

Menitkö väliin?

No en tietenkään, jos jätkä saa muovisen moottorisahan käyntiin, niin eihän äiti voi olla muuta kuin ylpeä pojastaan.

Nuorenapa tuo alkaa. Loppuelämän tytöt yrittävät vain henkisesti leikata pippelin pois, joten toivon, että jätkä piti jo nuorena puolensa, niin pärjää toivon mukaan jatkossakin.

Mä luulen että tässä oli enemmänkin kyse varhain alkaneesta veljesten välisestä peniskateudesta.

Meinasin jo vähän skipata nujutreenit, mutta niin sitä vaan junassa ollaan taas matkalla. Semmonen fiilis kyl on että koko yläkroppa on niin helvetin jumissa, että jonain päivänä mun selkäranka kosahtaa kasaan kun en lihaskivuiltani jaksa enää pitää edes ruotoa suorassa.
Mites paljon sää teet punttia tohon päälle?

Mites paljon sää teet punttia tohon päälle?

En paljon yhtään. 1-3 reeniä viikkoon. Nyt pitää harkita jo jotain apuja tohon hartiaseutuun, meni 75min treeneistä 60min oksennuksen pidättelyyn. Loppuaika sparrattiin niin heräs henkiinjäämisvaistot eikä kerenny miettimään purjoa tai palsternakkaa.

Joskus tulee itelle yksinkertasesti tyhmä olo ku kirjottaa jonkun sanan. Pakko googlesta kahtoa onko se tosiaan noi. Sama homma tulee joskus nimien kanssa :D Kerran mietin pitkään voiko kaverin nimi tosiaan olla se mikä on ku se vaan kuulosti nii tyhmälle...

En paljon yhtään. 1-3 reeniä viikkoon. Nyt pitää harkita jo jotain apuja tohon hartiaseutuun, meni 75min treeneistä 60min oksennuksen pidättelyyn. Loppuaika sparrattiin niin heräs henkiinjäämisvaistot eikä kerenny miettimään purjoa tai palsternakkaa.
3 punttia painien päälle on jo todella paljon aloittelevalle. Monethan tuntuu olevan sitäkin mieltä, että painia aloitellessa voisi ihan rauhassa jättää puntin kokonaan veks ja keskittyä tekniikkaan. Jotain lenkkiä päälle, jos haluaa oheisharjoittelua. Aika monella paineja aloittelevalla tuntuu olevan pielessä se, että tota oheisharjoittelua vedetään alkuvaiheessa överiksi, kuten esim. minä tein :) Ei ollut hirveästi annettavaa treeneissä, kun oli joka paikka ihan jumissa ja pirun väsynyt kaikesta kohkaamisesta. En tosin tarkoittanut, että sä noin teet, kun en ole lukenut sun päivyriä sen tarkemmin :)

Mutta jos tuo hartiajumi on peräisin jostain muusta, niin se on taas ihan toinen juttu. Pitäs itsekin mennä fyssarille ton olkapään kanssa, kun saisi vaan aikaiseksi.

3 punttia painien päälle on jo todella paljon aloittelevalle. Monethan tuntuu olevan sitäkin mieltä, että painia aloitellessa voisi ihan rauhassa jättää puntin kokonaan veks ja keskittyä tekniikkaan. Jotain lenkkiä päälle, jos haluaa oheisharjoittelua. Aika monella paineja aloittelevalla tuntuu olevan pielessä se, että tota oheisharjoittelua vedetään alkuvaiheessa överiksi, kuten esim. minä tein :) Ei ollut hirveästi annettavaa treeneissä, kun oli joka paikka ihan jumissa ja pirun väsynyt kaikesta kohkaamisesta. En tosin tarkoittanut, että sä noin teet, kun en ole lukenut sun päivyriä sen tarkemmin :)

Mutta jos tuo hartiajumi on peräisin jostain muusta, niin se on taas ihan toinen juttu. Pitäs itsekin mennä fyssarille ton olkapään kanssa, kun saisi vaan aikaiseksi.

No mulla tulee yleensä kahdet painit viikkoon, joten en mä nyt kovin överinä tätä reenaamista nää :) Hartiat on jumissa ollu pitkään ja nyt tää painiminen varmaan pahentaa vähän kun sellasta jäkitystähän se on.

Huomenta. Viime yönä jo yli kuus tuntia katkeamatonta unta! Oujeee! Tänään kun lopulta pääsen kotiin niin en aio kyllä tehä mitään! Lepuutan kroppaa ja hermoja, rentoudun :)

Itse töihinmeno ei mua haittaa, mutta aamuherääminen kyllä.. Onneksi on juokseva työaika niin joskus voi vähä pidentää aamutoimintoja :)

Liukuva työaika mullakin, mutta ei se näitä aamuja pelasta. Ihan sama vaikka kuinka ottais rauhallisesti aamut (niin kuin aina otankin) niin silti kiristää vanne päätä. Tällä viikolla nyt jotenkin erityisen paljon.

Huomenta. Viime yönä jo yli kuus tuntia katkeamatonta unta! Oujeee! Tänään kun lopulta pääsen kotiin niin en aio kyllä tehä mitään! Lepuutan kroppaa ja hermoja, rentoudun :)

Jäätelöä?

Viime ja toissayönä alle yhdeksän tuntia unta. Ja sen kyllä huomaa! Vaatii luultavasti vkl semmoset korjaavat 13h päär yö.

Ja kaikille piristykseksi aamun kawa.

5211747992_01d2d15b66_z.webp

Back
Ylös Bottom