Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lastenhuoneesta juuri kuultua:
No niin Veli-kulta, nyt täytyy leikata pippeli pois..
Menitkö väliin?
Nuorenapa tuo alkaa. Loppuelämän tytöt yrittävät vain henkisesti leikata pippelin pois, joten toivon, että jätkä piti jo nuorena puolensa, niin pärjää toivon mukaan jatkossakin.
Mites paljon sää teet punttia tohon päälle?Meinasin jo vähän skipata nujutreenit, mutta niin sitä vaan junassa ollaan taas matkalla. Semmonen fiilis kyl on että koko yläkroppa on niin helvetin jumissa, että jonain päivänä mun selkäranka kosahtaa kasaan kun en lihaskivuiltani jaksa enää pitää edes ruotoa suorassa.
Mites paljon sää teet punttia tohon päälle?
3 punttia painien päälle on jo todella paljon aloittelevalle. Monethan tuntuu olevan sitäkin mieltä, että painia aloitellessa voisi ihan rauhassa jättää puntin kokonaan veks ja keskittyä tekniikkaan. Jotain lenkkiä päälle, jos haluaa oheisharjoittelua. Aika monella paineja aloittelevalla tuntuu olevan pielessä se, että tota oheisharjoittelua vedetään alkuvaiheessa överiksi, kuten esim. minä teinEn paljon yhtään. 1-3 reeniä viikkoon. Nyt pitää harkita jo jotain apuja tohon hartiaseutuun, meni 75min treeneistä 60min oksennuksen pidättelyyn. Loppuaika sparrattiin niin heräs henkiinjäämisvaistot eikä kerenny miettimään purjoa tai palsternakkaa.
Ei ollut hirveästi annettavaa treeneissä, kun oli joka paikka ihan jumissa ja pirun väsynyt kaikesta kohkaamisesta. En tosin tarkoittanut, että sä noin teet, kun en ole lukenut sun päivyriä sen tarkemmin 
3 punttia painien päälle on jo todella paljon aloittelevalle. Monethan tuntuu olevan sitäkin mieltä, että painia aloitellessa voisi ihan rauhassa jättää puntin kokonaan veks ja keskittyä tekniikkaan. Jotain lenkkiä päälle, jos haluaa oheisharjoittelua. Aika monella paineja aloittelevalla tuntuu olevan pielessä se, että tota oheisharjoittelua vedetään alkuvaiheessa överiksi, kuten esim. minä teinEi ollut hirveästi annettavaa treeneissä, kun oli joka paikka ihan jumissa ja pirun väsynyt kaikesta kohkaamisesta. En tosin tarkoittanut, että sä noin teet, kun en ole lukenut sun päivyriä sen tarkemmin
Mutta jos tuo hartiajumi on peräisin jostain muusta, niin se on taas ihan toinen juttu. Pitäs itsekin mennä fyssarille ton olkapään kanssa, kun saisi vaan aikaiseksi.
Hartiat on jumissa ollu pitkään ja nyt tää painiminen varmaan pahentaa vähän kun sellasta jäkitystähän se on.Huomenta. Viime yönä jo yli kuus tuntia katkeamatonta unta! Oujeee! Tänään kun lopulta pääsen kotiin niin en aio kyllä tehä mitään! Lepuutan kroppaa ja hermoja, rentoudun![]()

Mulla on noussut kawakuume. Z1000 mielessä.