Kyllä työnteko on yhtä huoraamista! Mulla nousi jälleen kerran Triumphkuume kun katsoin (taas) tuhman videon.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on noussut kawakuume. Z1000 mielessä.
Voi kun saiskin nukuttua 9h putkeen. Ois aika rapeeta. Ei vaan riitä unta noin pitkälle, mut silti on väsy. Oon univammainen :D
Mulla riittää katkeamatonta noin 10-11tuntia. Sitte silmät aukee ekan kerran, mutta ku niitä ei vielä jaksa pitää auki niin helposti menee vielä tunti-pari lisää lepoa. Reilun kaheksan tunnin unilla herää täysin kesken unien, aivan ku keskellä yötä olis herätys.
Nukkuminen onki mun ehdoton vahvuus. Armeijas nukuin mettäs seisaaltaan. Väsytti.
Mulla oli viimetalvenä hyvin lievä z800 kuume. Keväällä se poistui ku näki laitteen livenä. Ei sytyttäny. Kaamea möhkäle. Triumppi, ducati, ktm. Noista merkeistä hyvin helposti löytyy seuraava peli. Rivinelosta en aivan äkkiä enää osta. Joku vajaapyttynen se olla pitää.
Voihan käynnistysvaikeus...
Myöhästynyttä huomenta nyt kuitenkin kaikille mussukoille![]()
eikä täällä oo mitään mussukoita vaan rajuja rätkäjätkiä
Pitäisköhän kasvattaa parta.
Mun puuttuvat unenlahjat on varmaan annettu sulle. Onneksi valvominen on kivaa, saa tehtyä kaikenlaista.
Meinasitko oikein kunnon kokopartaa vai jotain muotoillumpaa mallia?