Menipä taas ainaki puol tuntia turhan myöhään, mutta nyt sänkyyn.
Mulla menee joka ilta/yö monta tuntia liian myöhään..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menipä taas ainaki puol tuntia turhan myöhään, mutta nyt sänkyyn.
Mulla menee joka ilta/yö monta tuntia liian myöhään..
joo niin mullaki :D
Mikä sinusta siis tulee isona, kun joudut sitä varten koodaamaan, vaikka et siitä ilmeisesti kovin välitäkään?Ohjelmointi on kyllä perseestä. Ensimmäiseen javatehtävään jumituin ihan täydellisesti, vaikka laitoin pilkulleen oikein. Testasin vielä toisella komennolla, minkä kopsasin internetistä, eikä siltikään toimi. On hieman tyhmä olo..
Ei kyl tää on ilmeisesti niskahartiaseudun ja kallonpohjan ultimaattisista jumeista. Säteilee eri puolille päätä tuikkivana, pistävänä ja muutenkin äärimmäisen vittumaisena kipuna. Tänään varsinkin on esim. tasapaino ollu vähän heikoilla ja kun ipanoiden kanssa musikaalia alettiin katsoa ja luin dvd:n kantta niin teksti pyörähti silmissä ja tuntu kuin oisin tipahtanu pää eellä kuoppaan. Hemmetin häröä, mutta tämmönen tämä minun pää nyt on.

Aah okei. Mie että jotain hämärämpää. Ei sillä ärsyttävältä kuullostaa. Eikä noita päitä vielä oikein vissiin voi vaihtaa. Kait tollaseen sarjana joku hieronta auttaa vai ei...![]()

Kaikillako täällä on lääkitys päällä. :D Pitääköhän munkin alkaa oikeasti treenaa.
Ei minulla ole. Syön buranaakin aika harvoin ja viimeksi käyttämäni lääke oli Sterpsils-kurkkupastilli.
Tietäsit vaa mitä kaikkee joutuu tai joutunu syömään! :D
Kaikillako täällä on lääkitys päällä. :D Pitääköhän munkin alkaa oikeasti treenaa.
Mikä sinusta siis tulee isona, kun joudut sitä varten koodaamaan, vaikka et siitä ilmeisesti kovin välitäkään?