Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hah, on se jännä kui ihmiset tykkää torkutella. :D Elämän pieniä iloja...

Ite en ymmärrä torkutusta, sanonkin aina vaimolle et eikö ois parempi nukkua tunti pidempään ja sit vaan nousta kun se kello soi.

On kuulemma kivaa kun saa kattoa kellosta ettei tarvii nousta vielä :jahas:

Torkuttelu on kyllä saatanasta. Varsinkin kun siinä vieressä pitää sitä kuunnella. Mä onneksi hankin tommosen sarastuskellon vai miksi sitä sanotaan, kun siinä alkaa valo palamaan. Herää ainakin aika haipakkaa..

Mä en varmaan tarviis kelloa herättään, jos ei klo 08 mennessä oo kissalle annettu sapuskaa niin se tulee ja alkaa ottaa semmosia spurtteja sängyn yli et siihen herää väkisinkin.

Kissat :haart: Meillä on sama. Toinen spurttailee sängystä ja toinen mouruaa sängyn vieressä.

Tänä aamuna on lähtenyt pelottavan paljon sydämmiä.. hui!

Torkuttelu on kyllä saatanasta. Varsinkin kun siinä vieressä pitää sitä kuunnella. Mä onneksi hankin tommosen sarastuskellon vai miksi sitä sanotaan, kun siinä alkaa valo palamaan. Herää ainakin aika haipakkaa..

Siinä on se hyvä puoli, että ku herää aikasemmin, niin se itse nouseminen ei ole niin vaikeaa... Kait. Mulla on tapana kuites läppästä lamppu päälle. Ehkä sillä on vaikutusta myös? :D

Me otettiin tutuilta tommonen kissavanhus viettämään viimeiset elinvuotensa meille, tuo perkele luuli varmaan tulleensa uudestaan nuoreksi kun uuteen kotiin pääty. Ei se ainakaan käyttäydy yhtään niinku ton ikäset kissat normaalisti. Välillä touhuaa kun pentukissa.

Ehkä sillä on vaikutusta myös? :D

Voisi olla. Ainakin huonommin sitä nukkuu valot päällä. Kai?

Me otettiin tutuilta tommonen kissavanhus viettämään viimeiset elinvuotensa meille, tuo perkele luuli varmaan tulleensa uudestaan nuoreksi kun uuteen kotiin pääty. Ei se ainakaan käyttäydy yhtään niinku ton ikäset kissat normaalisti. Välillä touhuaa kun pentukissa.

Ehkä se on vaan vanhuuden tuomaa höperyyttä. Alzheimerkissa.

Ehkä se on vaan vanhuuden tuomaa höperyyttä. Alzheimerkissa.

Se on yön ritari.

batcatx-large.webp

Huomentapäivää kaikille ja terkut sängyn pohjalta.
Vähän oon kade niille, jotka pääsee tänään salille, mutta en anna sen silti yhtään näkyä :) Vaikka ihan hemmetin ikäviä tyyppejä ovatkin jumppaajat ja kaikki pitäis taklata rajusti ja ihan on epäreilua etten ite pääse. Yhyy.

M: aivan saatananmoinen paskatauti jollekki pakkiksen läskille. Tämä on startannu eilen viiden aikaa tyhjästä ja potkua löytyy.. Arvioitu laihtumisvaikutus on n. 1-20kg. Tällä pitää myös naapurit hereillä. Oksentaessa voi huutaa aakkoset läpi lisäten haastetta ja hauskuutta..

Tällä hetkellä nallekarkki on pysynyt sisällä jo ennätys pitkään :) Jospa tämä loppus tänää sillä huomenna ois tarve istua autossa 7h :lol2:

Kylläpäs nyt lagaa, naapurin kissa valvotti viime yönä :jahas: Se kulkee sellainen tiuku kaulassa ja kilisee näköjään seinien läpi. Joko kuuloni on yliherkkä tai seinäni pahvia, mutta aivan selkeästi kuului se kilinä. Yhdessä vaiheessa olin jo vaipumassa uneen, niin samainen katti rysähtää ikkunalaudalleni :face:

M: aivan saatananmoinen paskatauti jollekki pakkiksen läskille. Tämä on startannu eilen viiden aikaa tyhjästä ja potkua löytyy.. Arvioitu laihtumisvaikutus on n. 1-20kg. Tällä pitää myös naapurit hereillä. Oksentaessa voi huutaa aakkoset läpi lisäten haastetta ja hauskuutta..

Tällä hetkellä nallekarkki on pysynyt sisällä jo ennätys pitkään :) Jospa tämä loppus tänää sillä huomenna ois tarve istua autossa 7h :lol2:

Voisin ottaa diettiboostiksi!

Kiva kattella kuvia ku kaveri on Keniassa jo ties monettako kuukautta ja sieltä pukkaa jotain auringonpaahteisia "by the pool" -kuvia! Argh. Kateellinen Kaira.

Tässä oli 2 vaihteohtoa, joko tiskata,pyykätä ja imuroida tai sitten treenata. Jos ton shakerin ja juomapullon tiskais:D

Back
Ylös Bottom