Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en taas yhtää ymmärrä mistä sä puhut!

Jos anna apuja sun suosituksiin sen verran, että tähän asti oon käyttäny vaan buranaa.

Vihaan aamujuoksuja. Tossut tuntuu painavan satatonnia ja aamu-urpot tööttäilee lämpimistä autoistaan. Mut ainakin heräsin. Ja kohta duunikaveri tuo palaverista sänpylää omnomnom.

Vihaan aamujuoksuja. Tossut tuntuu painavan satatonnia ja aamu-urpot tööttäilee lämpimistä autoistaan. Mut ainakin heräsin. Ja kohta duunikaveri tuo palaverista sänpylää omnomnom.

Sorkkarauta seuraavalle lenkille mukaan, loppuu se lämpösessä istuskelu :D

Mie luulin että aamujuoksut on koirien hommia. Vai oliko ne kujanjuoksut... vai kiimajuoksut.. No kuiteski meleko outoa. :wtf:

Huomenta muuten! Kahavia nassuun. :)

Niin ja tervetuloa, Ksiina. Olit jo eilen VIP, mutta haittaneeko tuo.

Sorkkarauta seuraavalle lenkille mukaan, loppuu se lämpösessä istuskelu :D

Hah :D Ei mua se lämpösessä istuskelu haittaa, vaan se tööttäily. Ja urpoilu. Ja vastaantulevat ihmiset. Ja ohitettavat ihmiset.

Koirat ei vituta, ne on aina suloisia :haart:

Mä en taas yhtää ymmärrä mistä sä puhut!

Jos anna apuja sun suosituksiin sen verran, että tähän asti oon käyttäny vaan buranaa.

Etkö muka ole nähnyt Matrixia! En kyllä tiedä viitsiikö sitä suositella.

Minähän en ole mikään pilleriexpertti, mutta tuo Asus on kiva kaveri.

Mie luulin että aamujuoksut on koirien hommia. Vai oliko ne kujanjuoksut... vai kiimajuoksut.. No kuiteski meleko outoa. :wtf:

Niin ja tervetuloa, Ksiina. Olit jo eilen VIP, mutta haittaneeko tuo.

Huomenta huomena ja kiitos Pyr0 :) Hauhau jne.

Mulla on menny tänä aamuna jo reilu puol tuntia tommosen ison kahvikupin kumoamiseen ja aamupuuron syömiseen. Vielä ois vähän jäljellä. No, ehkä tää on hyvää harjotusta isyyttä varten kun ilmeisesti vaahtosammuttimen syöttäminen ei välttämättä ole ihan 15 min homma.

Muutenkin kyllä on aika kooma olo tänään. Heräsin niin peilissä näky jotain tälläistä:

article-0-0CFC634F00000578-272_306x423.webp

-- Edit --

Remedyllä ois näköjään rekry päällä. Tuolla ois tommonen Junior Animation Programmerin paikka auki. Oon vaan niin nynny etten uskalla hakea siihen :(

Mulla on menny tänä aamuna jo reilu puol tuntia tommosen ison kahvikupin kumoamiseen ja aamupuuron syömiseen. Vielä ois vähän jäljellä. No, ehkä tää on hyvää harjotusta isyyttä varten kun ilmeisesti vaahtosammuttimen syöttäminen ei välttämättä ole ihan 15 min homma.

Muutenkin kyllä on aika kooma olo tänään. Heräsin niin peilissä näky jotain tälläistä:

katso liitettä 94019

Meleko sama homma. En tajua miksi hitossa mun pitää herätä seittemältä, kun herätys on kaheksalta? Idiootti. Siinä sitten pyörit sen tunnin että saat painaa torkkua... :jahas:

Huomenta.. Menin nukkuu kahden jälkeen, pakotin itseni hereille seiskan aikaan.. huh-heijakkaa...kyl tää vuorokausirytmin kääntäminen onnistuu! :D peilistä katsoi zombie.

Meleko sama homma. En tajua miksi hitossa mun pitää herätä seittemältä, kun herätys on kaheksalta? Idiootti. Siinä sitten pyörit sen tunnin että saat painaa torkkua... :jahas:

Joo, mullahan on herätys kasilta soimassa kun opiskelen aikuispuolella niin koulu alkaa vasta viideltä. Vaimo tosin menee töihin aina 8-9 ja se alkaa torkuttaan joskus 6:45 niin välillä toi herääminen tapahtuu vähän liian aikasin.

- - - Updated - - -

Mulla oli tämmöinen ilme juostessa...

Kunnon war face! :lol2:

Joo, mullahan on herätys kasilta soimassa kun opiskelen aikuispuolella niin koulu alkaa vasta viideltä. Vaimo tosin menee töihin aina 8-9 ja se alkaa torkuttaan joskus 6:45 niin välillä toi herääminen tapahtuu vähän liian aikasin.

- - - Updated - - -

Kunnon war face! :lol2:

Hah, on se jännä kui ihmiset tykkää torkutella. :D Elämän pieniä iloja...

Meleko nautinnollinen juoksuilime ei voi muuta sanoa.

Torkuttelu on kyllä saatanasta. Varsinkin kun siinä vieressä pitää sitä kuunnella. Mä onneksi hankin tommosen sarastuskellon vai miksi sitä sanotaan, kun siinä alkaa valo palamaan. Herää ainakin aika haipakkaa..

Back
Ylös Bottom