Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin tabletin. Jos en olisi jo, menisin sen kanssa naimisiin.
Ostin tabletin. Jos en olisi jo, menisin sen kanssa naimisiin.
Ainahan sulla on vaihtoehtona karata sen kanssa!
Minkälaista pilleriä suosittelisit mulle kumppaniksi?
Vihaan aamujuoksuja. Tossut tuntuu painavan satatonnia ja aamu-urpot tööttäilee lämpimistä autoistaan. Mut ainakin heräsin. Ja kohta duunikaveri tuo palaverista sänpylää omnomnom.
Vihaan aamujuoksuja. Tossut tuntuu painavan satatonnia ja aamu-urpot tööttäilee lämpimistä autoistaan. Mut ainakin heräsin. Ja kohta duunikaveri tuo palaverista sänpylää omnomnom.

Sorkkarauta seuraavalle lenkille mukaan, loppuu se lämpösessä istuskelu :D
Mä en taas yhtää ymmärrä mistä sä puhut!
Jos anna apuja sun suosituksiin sen verran, että tähän asti oon käyttäny vaan buranaa.
Mie luulin että aamujuoksut on koirien hommia. Vai oliko ne kujanjuoksut... vai kiimajuoksut.. No kuiteski meleko outoa. :wtf:
Huomenta muuten! Kahavia nassuun.
Niin ja tervetuloa, Ksiina. Olit jo eilen VIP, mutta haittaneeko tuo.
Hauhau jne.Huomenta muuten! Kahavia nassuun.![]()

Mulla on menny tänä aamuna jo reilu puol tuntia tommosen ison kahvikupin kumoamiseen ja aamupuuron syömiseen. Vielä ois vähän jäljellä. No, ehkä tää on hyvää harjotusta isyyttä varten kun ilmeisesti vaahtosammuttimen syöttäminen ei välttämättä ole ihan 15 min homma.
Muutenkin kyllä on aika kooma olo tänään. Heräsin niin peilissä näky jotain tälläistä:
katso liitettä 94019
Meleko sama homma. En tajua miksi hitossa mun pitää herätä seittemältä, kun herätys on kaheksalta? Idiootti. Siinä sitten pyörit sen tunnin että saat painaa torkkua... :jahas:
Mulla oli tämmöinen ilme juostessa...
Joo, mullahan on herätys kasilta soimassa kun opiskelen aikuispuolella niin koulu alkaa vasta viideltä. Vaimo tosin menee töihin aina 8-9 ja se alkaa torkuttaan joskus 6:45 niin välillä toi herääminen tapahtuu vähän liian aikasin.
- - - Updated - - -
Kunnon war face! :lol2: