Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Allkinds vaihtelee näköjään kokoajan tuota avataria :D Onko vaikea päättää hyvää?
Tuo avatar juttu kompressoi mun kuvat vähän persiilleen ni piti pistää joku missä näytän ees ihmiseltä, no ei, ei se nyt niin kauheeta ole. Tuli vähän testailtua juurikin eri formaatteja/kuvia, miten vaikuttaa tohon kuvan laadun kompressointiin.

Tänään kannattaa muuten heittää akka pihalle muutamaksi tunniksi, neloselta tulee klo 2100 Top Gun ja 2330 Death Proof.

On muute nättejä skittoja noi! Millanes tuli ostettua jos saa udella ?

Kuka tahansa saa udella mutta et sinä... no okei älä hermostu saatana :D Tollai Les Paul. Mustaa ja kultasta, komeeta. Made in Japan. Ei mikää standardi vaan customimalli.

....No emmie muutaku tiskillä heitin muutaman kympin että kaveri sai ostettua mutta teoriassahan mä siitä toistaseks vähän omistan ;)

Nyt on menopeli kasassa, pienten vaikeuksien kautta voittoon! Vielä seisonnasta liikenteeseen ottoa vaille valmis! Jos tän kunniaks yhden kaljan joisi, sen oon kyllä ansainnu :)

Kuka tahansa saa udella mutta et sinä... no okei älä hermostu saatana :D Tollai Les Paul. Mustaa ja kultasta, komeeta. Made in Japan. Ei mikää standardi vaan customimalli.

....No emmie muutaku tiskillä heitin muutaman kympin että kaveri sai ostettua mutta teoriassahan mä siitä toistaseks vähän omistan ;)
Broidi omistaa kans sellasen Les Paul mallisen, joku rajotettu erä, on älyttömän hieno ja soikin vielä nätisti. Onko muuten tuo minkä ostitte jotain tän näköstä ? Nätti on kyllä.
dcey50.webp

Taitaa muuten olla. Ensimmäisessä kaupasta käytii kyselemässä ni väitti ettei noita oo koko maassa :rolleyes: Rajotetusta erästä en tiiä.
Saattaa hyvinki olla ettei Suomesta löydy. Ton kuvan poimin jostain google kuvahaun siimeksistä.

Back
Ylös Bottom