Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmm hmm, tässä koulutusjutussa onkin mutusteltavaa seuraavaksi puoleksi vuodeksi. Mums mums ja silleen. Olis jo kevät.

Sä ootki niin penska, ettet ymmärrä hyvien leffojen päälle.

Riippuu miten hyvä elokuva määritellään... Mun lempielokuvia on mm. Hyvät, Pahat ja Rumat, Huuliharppukostaja, Kummisetä, Taksikuski, Apocalypse. Now (kyl sinne parhaimpiin elokuviin mahtuu uudempiakin hieman)....

Riippuu miten hyvä elokuva määritellään... Mun lempielokuvia on mm. Hyvät, Pahat ja Rumat, Huuliharppukostaja, Kummisetä, Taksikuski, Apocalypse. Now (kyl sinne parhaimpiin elokuviin mahtuu uudempiakin hieman)....

Top gun on parhautta, määritellään hyvä elokuva sitten millä kriteereillä tahansa. Muut mielipiteet aiheesta ovat vääriä.
porvarismoke.gif

Sitähän sä et millään tavalla perustellut, miten hyvä elokuva määritellään. Kunhan nyt totesit, että "Aika paska elokuva se Top Gun on, jos nyt yhtään mitään siitä muistan."

Sitähän sä et millään tavalla perustellut, miten hyvä elokuva määritellään. Kunhan nyt totesit, että "Aika paska elokuva se Top Gun on, jos nyt yhtään mitään siitä muistan."

Hyvä elokuva on juonellisesti kiinnosta, sen näyttelijät osaavat hommansa, samoin ohjaaja, se on visuaalisesti kiehtova samoin kuin sen äänimaailma on miellyttävä. Hyvässä elokuvassa myös kaikki tekniset puolet ovat toimivia eikä se kaadu näihin. Tämä siis vain MINUN mielipiteeni, miten hyvä elokuva määritellään ja MINÄ en tykännyt Top Gunista, kun sen viimeksi näin. Anteeksi, jos lausahdukseni kuulosti yleismaailmalliselta totuudelta, mutta niitähän täällä pakkiksella jaellaan, koska pakkislainen ei voi olla väärässä.

Back
Ylös Bottom