Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vielä pari tuntia ja sitten pizzaetkoille. Meinaa aika käydä pitkäksi. :jahas:

Buahahahaa, keksinpäs ihtelleni koulun minne mennä. Meikäläinen suattaapi päästä vielä sisäänkin. Höhöö!

Enää kaksi päivää lepäilyä. Tai oikeastaan 1½, koska tätä päivää on jo mennyt hetki. Mikäs ois parempi tapa alottaa se treeniviikko kuin jalkojen voimatreeni :rock:

Välillä vähän tämmöönen viilinki:

30365169.jpg

Buahahahaa, keksinpäs ihtelleni koulun minne mennä. Meikäläinen suattaapi päästä vielä sisäänkin. Höhöö!

Noooooh?! Mikäpä kiinnostaa?

Tulin eilen hetkellisesti provosoiduksi ja ilmasin verbaalia vihamielisyyttä poliiseja kohtaan. Taas. Pyydän anteeks, unohtuu välillä, että plussat ylittää miinukset mitä tulee suomalaisen byrokratiayhteiskunnan tyhmyyteen.
:)
Nyt rupes kiinnostaa. Kerro toki lisää. Liittyykö tää jotenkin kenties lupapalveluihin vai mihin?

Tulin eilen hetkellisesti provosoiduksi ja ilmasin verbaalia vihamielisyyttä poliiseja kohtaan. Taas. Pyydän anteeks, unohtuu välillä, että plussat ylittää miinukset mitä tulee suomalaisen byrokratiayhteiskunnan tyhmyyteen.

Sen verran mitä olen itse ollut virkavallan kanssa tekemisissä, niin osa siellä on ihan fiksua porukkaa ja osa taas tullut hommiin suoraan apukoulusta.
Tosin niinhän se taitaa olla vähän joka alalla, eli on tekijöitä ja sitten on niitä jotka eivät ole ollenkaan tehtäviensä tasalla.

Mutta erinomaista lauantai-iltaa kaikille:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Thänks! Tää onkin vissiin kolmas kerta kun muutan Lahti-cityyn... :D Kumma kun sinne aina ajautuu. Mut eiköhän tämäkin ole vain väliaikaista, en mä siellä varmaan pitkään viihdy... ;)
Kuinka pitkään, vkonlopun verran? Kuukauden? Puolivuotta? Kai meil on sillon pitkä ja syvä rakkaudellinen ja intohimoinen suhde? Ku sähän tykkään rumista miehistä ;)

tietäiskö joku jonkun bluetooth ohjelman jolla sais liitettyä kuulokkeet koneeseeen? tässä on sisäänrakennettu mutta itse ohjelma on mystisesti kadonnut. itse en ole kadottanut vaan sain tämän eräältä tutulta...

Back
Ylös Bottom