Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattaa hyvinki olla ettei Suomesta löydy. Ton kuvan poimin jostain google kuvahaun siimeksistä.
Noita ei ole vieläkään tullut maistettua, mutta jospa sitä tänään maistaisi Inkun innoittamana. Kauppaan, mars!
Hei toi on kyllä hyvää jäätelöä :D Tiäksä sen maun, missä on sellasia suklaapaloja sielä seassa.. Se on ihan paras!
Hyvä! Kerro sitte mitä ostit! :D
Monessakin on suklaapaloja! ;)

Ben&Jerry's ravintolan spesiaalijälkkärissä on 14,000kcal
"The Vermonster is a large ice cream sundae served in a "Vermonster Bucket" in Ben & Jerry's "scoop shops." Its ingredients are 20 scoops of ice cream, 4 bananas, 4 ladles of hot fudge, 3 chocolate chip cookies, 1 chocolate fudge brownie, 10 scoops of walnuts, 2 scoops each of 4 toppings of your choice, and whipped cream. It contains 14,000 calories, and 500 grams of fat"
Toinen olut kuulkaaste menossa. Ihan hunningolle mut on saatettu tänään.
Mutta mulla on parempaa seuraa. Ainaki kohta. Muhahahahah.Oon juonut puolet mun likööripullosta. Oot jäljessä vielä.
Se olikin vielä kalliimpaa mitä muistin, joten en sitten kehdannut ostaa. Käytin osapuilleen saman määrän rahaa (ok, meni se vähän yli) kahteen levyyn suklaata, kahteen maustettuun rahkaan ja kahteen pakettiin pekonia. Lainatakseni viisaampia ajattelijoita: sole poka mikhän!Hyvä! Kerro sitte mitä ostit! :D
Se olikin vielä kalliimpaa mitä muistin, joten en sitten kehdannut ostaa. Käytin osapuilleen saman määrän rahaa (ok, meni se vähän yli) kahteen levyyn suklaata, kahteen maustettuun rahkaan ja kahteen pakettiin pekonia. Lainatakseni viisaampia ajattelijoita: sole poka mikhän!
Mutta mulla on parempaa seuraa. Ainaki kohta. Muhahahahah.
Kuinka pitkään, vkonlopun verran? Kuukauden? Puolivuotta? Kai meil on sillon pitkä ja syvä rakkaudellinen ja intohimoinen suhde? Ku sähän tykkään rumista miehistä ;)
Tajusin myös, että tulee taatusti kova ikävä treeneihin ja "omalle salille" kun muutan sinne kauas, ihmisten hyvästeleminen treeneissä on paljon kovempi paikka, kuin mitä karata viimeistä kertaa työpaikan ovesta ulos. Lupasin ilmoittaa ohjaajalle koska on viimeinen kerta kun osallistun, saan varmaan sellaisen :whip: että muistan sen lopun ikäni, mikäli selviän siitä tunnista hengissä! :DNo niin, hallilta kotiin. Johan tässä kohta joutaa nukkumaan.
Onko kellään hajua Kelan tukemasta "omaehtoisesta opiskelusta"? Miten toi muka eroaa normaalista opiskelijuudesta?