Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi sinua, tuomitsen.
Treffit ystävieni Ben&Jerry kanssa. :D
Tuo avatar juttu kompressoi mun kuvat vähän persiilleen ni piti pistää joku missä näytän ees ihmiseltä, no ei, ei se nyt niin kauheeta ole. Tuli vähän testailtua juurikin eri formaatteja/kuvia, miten vaikuttaa tohon kuvan laadun kompressointiin.Allkinds vaihtelee näköjään kokoajan tuota avataria :D Onko vaikea päättää hyvää?
Kai on Chocolate Fudge Brownie, Half Baked tai New York Super Fudge Chunk? :D
Minkä videon mä just katoin?
On muute nättejä skittoja noi! Millanes tuli ostettua jos saa udella ?Ostin muuten tänää Tokain. Öljykaula ja kaikki.
Noita ei ole vieläkään tullut maistettua, mutta jospa sitä tänään maistaisi Inkun innoittamana. Kauppaan, mars!Treffit ystävieni Ben&Jerry kanssa. :D
On muute nättejä skittoja noi! Millanes tuli ostettua jos saa udella ?
Treffit ystävieni Ben&Jerry kanssa. :D
Broidi omistaa kans sellasen Les Paul mallisen, joku rajotettu erä, on älyttömän hieno ja soikin vielä nätisti. Onko muuten tuo minkä ostitte jotain tän näköstä ? Nätti on kyllä.Kuka tahansa saa udella mutta et sinä... no okei älä hermostu saatana :D Tollai Les Paul. Mustaa ja kultasta, komeeta. Made in Japan. Ei mikää standardi vaan customimalli.
....No emmie muutaku tiskillä heitin muutaman kympin että kaveri sai ostettua mutta teoriassahan mä siitä toistaseks vähän omistan ;)

Rajotetusta erästä en tiiä.Saattaa hyvinki olla ettei Suomesta löydy. Ton kuvan poimin jostain google kuvahaun siimeksistä.Taitaa muuten olla. Ensimmäisessä kaupasta käytii kyselemässä ni väitti ettei noita oo koko maassaRajotetusta erästä en tiiä.