ÄÄÄhh, paniikki iskee kun työhaastattelu kahden tunnin päästä! Hirveä jännitys ja kuumotus päällä, ei auttanut edes reenit ja 10km pyöräily tähän kuumotukseen...
Millastas duunia olet hakemassa?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ÄÄÄhh, paniikki iskee kun työhaastattelu kahden tunnin päästä! Hirveä jännitys ja kuumotus päällä, ei auttanut edes reenit ja 10km pyöräily tähän kuumotukseen...

Millastas duunia olet hakemassa?![]()

Perus kauppaduunia vaan, golfkentällä loppui työt taas talven ajaksi niin pakko koittaa jotain löytää. On jopa elämäni toinen työhaastattelu niin vähän on kusi sukassa, mutta toivotaan että menee hyvin![]()

ihan vinkkinä älä oo kusi sukassa siellä haastattelussa antaa huonon kuvan![]()

Jeah kohta pääsee salille! Vituttaa vaan kun penkki ei ikinä kulje :(
Mä sanoin noin vielä joskus viime vuonna. Sit tuli yks nimeltämainitsematon natsi, potkas mua pari kertaa päähän ja käski penkata lujempaa. Jännästi se siitä lähti kulkemaan vaikkei se enää mua päähän potkikaan :D Se vaatii oikeita naksahduksia ja ilmeisesti vähän ärsyttävää vittuilua alkaakseen sujua. Tekniikka-asioillakin on tekemistä asioiden kanssa. Kuulema.
Kokeile tuota iskurepliikkinä. ´Puukkoo en tarvihe, ku mullon pistin housuus. Haluukko nähärä sen?'
Toimisko se suhun?
Eilen ei ollu saumoja testata, ku olin yökerhon ainoa aasi akas.
Kuulostaa minulta joka aamu :D

Jes, 3 töllö tälle vuodelle.. Illalla prometheus 3d kattoa mamman kans![]()