Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se jännä :D Oliks ees kivvaa?
Pakko lähteä radalle.
Suihku=jep puhtaat kledjut:jep Lompakko:jep avaimet:jep
Kyllä sulla ny pohojalaasena pitäs olla puukko mukana!Mä pärjää tuolla lähtötarkaslistalla.
Tänään ratikassa salilta tullessa väsyneenä ja nälkäisenä ja kropassani jylläävien testojen aggressivisoimana alkoi nopsaan ärsyttää kovaääninen juoppokaksikko, jotka kessutteli ja räki penkeille ja lattioille. Huomautin asiasta ja toinen rääväsuu huusi: "Ootsä homo vai huora? Vitun runkkari, mä tungen mun kyrvän sun perseeseeen vittu! Ja isken sulta hampaat kurkkuun! Tiiätsä kuka mä oon? Mä oon moottoripyöräkerhon pomo, ei kannata mulle vittuilla!"
Kokeile tuota iskurepliikkinä. ´Puukkoo en tarvihe, ku mullon pistin housuus. Haluukko nähärä sen?'Pistin mullon housuus!
Vähä rupee tekee mieli lähtee rankasemaan rautaa ku kuuntelee tätä!
Tänään ratikassa salilta tullessa väsyneenä ja nälkäisenä ja kropassani jylläävien testojen aggressivisoimana alkoi nopsaan ärsyttää kovaääninen juoppokaksikko, jotka kessutteli ja räki penkeille ja lattioille. Huomautin asiasta ja toinen rääväsuu huusi: "Ootsä homo vai huora? Vitun runkkari, mä tungen mun kyrvän sun perseeseeen vittu! Ja isken sulta hampaat kurkkuun! Tiiätsä kuka mä oon? Mä oon moottoripyöräkerhon pomo, ei kannata mulle vittuilla!"
Tää ratikkajamppa muuten vielä uhosi,että "Mä en pelkää ketään enkä mitään" kun kuski tuli heittää ne pihalle :D
Pitäs perustaa MCpakkis.. Ei mitään nimiä, vain nimimerkkejä (että kuulostaa tosi hooceelta)
Vai mitä sanotte listasta:
Henki
Sahaaja
Soppaluu
The Legend
Pikkueetu (missä isoeetu.. :D)
Mad Mike
Seagram
T-byrd
MissEvilEve
Voi pokha khyllä pelekääs kuka tahansa !
Tää ratikkajamppa muuten vielä uhosi,että "Mä en pelkää ketään enkä mitään" kun kuski tuli heittää ne pihalle :D
Oisit jääny samalla pois ja muiluttanu kaverit ja jatkanu sit matkaa ilosesti kotiin.