Ooh, kade. Et takuulla ite tehny!
Taidat olla aika herkkuperse, ku eilen vai edellispäivänä halusit niit pannareit ja nyt ollaa mustikkapiirakan perää...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidat olla aika herkkuperse, ku eilen vai edellispäivänä halusit niit pannareit ja nyt ollaa mustikkapiirakan perää...

En syö koskaan herkkuja niin en tiiä mitä ne on... Oikea ruoka rules.![]()
En syö koskaan herkkuja niin en tiiä mitä ne on... Oikea ruoka rules.![]()
Koskaan? Ei oo kauaa ku postailit kuvia jostain kakuista mitä olit leiponu. Roskiinko heitit niiden valmistuttua?
Äh, tunnustan, nytki vedin karkkia ja suklaata iltapalalla. :D :whip:Hsss, syön mä (laivan buffaki tyhjenty herkuista), mutta harvemmin.![]()
Busted
No lähteekö Duracel-olo pakkista selaillessa? :D Mä voisin jakaa tätä mun väsymystä kyl muillekin, mut onneks huomen saa nukkuu johonki 9.20 ku opiskelu alkaa vast joskus 10 aikoihi... Ja sit on se tuskanen hierojakin huomenna.
Jos sais ittensä tänään jossain vaiheessa tainnutettua unten maille. Ois saavutus sekin.Hsss, syön mä (laivan buffaki tyhjenty herkuista), mutta harvemmin.Äh, tunnustan, nytki vedin karkkia ja suklaata iltapalalla. :D :whip:
"Nopeat tunnin päikkärit otan." Heräsin siis kaksi tuntia myöhemmin ihan tuhannen sekasin. Ensin löin itseäni turtuneella kädellä naamaan, vessaan mennessä potkaisin jalan seinään (joku siirtäny seinää 20cm päiväunien aikana), meinasin tipahtaa vessanpöntöltä ja vessasta lähtiessä en saanu enää housuja jalkaan saati meinannu päästä ovesta ulos. Motoriikka kunnossa. Hyvä lähtee jalkatreeniin :D
Eli peruspunttimimmi. Treenataan "ihan sikkenä" ja syödään "vaan parasta ja puhtainta safkaa", mut rivien välissä on se herkuttelu. Jännää. Miksei voi vaan sanoo suoraan, että mässäilee?
Ei sentään menny mun "nopeiden tunnin päikkärien" malliin pari viikkoa takaperin. Menin nukkuun neljän jälkeen iltapäivästä tarkoituksena herätä vielä. No heräsinhän minä, varttia vaille puoliyön:face: Joko löin herätyksen kiinni sen soidessa tai olin räpeltäny jotain herätystä laittaessa, en tiedä.. Oli kiva herätä aamu seiskalta töihin.

Olen vain ihminen. Jos ei syö mitään ei oo normaali, jos mässäilee ei oo normaali. Missä kultainen keskitie?
Kaikkihan me ollaan. Mun mielestä normaaliin syömiseen mahtuu ne herkutkin.

Totta helvetissä. Mikä on herkkua sit kellekkin on eri asia.![]()
No iltaa!
Jos liikoja alkaa itseltään vaatimaan niin silloin ollaan huonoilla vesillä, siitäkin on kokemusta.
Sitten taas kun ei vaadi itseltään mitään niin ollaan vielä syvemmällä, kokemusta on..

En niin, oli valmiiksi tehty kun tulin salilta.