Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ÄÄÄhh, paniikki iskee kun työhaastattelu kahden tunnin päästä! Hirveä jännitys ja kuumotus päällä, ei auttanut edes reenit ja 10km pyöräily tähän kuumotukseen...

Millastas duunia olet hakemassa? :)

Millastas duunia olet hakemassa? :)

Perus kauppaduunia vaan, golfkentällä loppui työt taas talven ajaksi niin pakko koittaa jotain löytää. On jopa elämäni toinen työhaastattelu niin vähän on kusi sukassa, mutta toivotaan että menee hyvin :)

Perus kauppaduunia vaan, golfkentällä loppui työt taas talven ajaksi niin pakko koittaa jotain löytää. On jopa elämäni toinen työhaastattelu niin vähän on kusi sukassa, mutta toivotaan että menee hyvin :)

ihan vinkkinä älä oo kusi sukassa siellä haastattelussa antaa huonon kuvan :rolleyes:

ihan vinkkinä älä oo kusi sukassa siellä haastattelussa antaa huonon kuvan :rolleyes:

Niinhän se on. Kuuluu vaan luonteeseen tälläinen hirveä jännittäminen joka asiasta, iän myötä on kyllä helpottanut mutta nyt iski ja pahasti. Kyllä sitä sitten aina rentoutuu tilanteessa ja yleensä kaikki tilanteet joita olen jännittänyt on päättynyt ihan hyvin :)

JES, ennää pari tuntia virallista luennoilla istumista tälle viikkoa! Kristillinen tasajako torstain ja perjantain kesken, eli vois melekeen sanua että weekend is already in session! :D

Voi luoja, että tänään on tylsä päivä. Ulkona sataa aivan eläimellisiä määriä, niin ei sinne huvita mennä, ja kaverit opiskelee, niin ei sisälläkään ole mitään. Pitäisi varmaan itsekin opiskella sitten.

Olipas se jännä työpäivä. Oletettavasti kaikki lapset hengissä (pari sormea piti teipata) eikä ehkä ole kauhean traumatisoituneita. Että jos teillä on kotona nelosluokkalainen joka poraa ku sijainen oli kamala, niin it was me!!! :D

Jeah kohta pääsee salille! Vituttaa vaan kun penkki ei ikinä kulje :(

Mä sanoin noin vielä joskus viime vuonna. Sit tuli yks nimeltämainitsematon natsi, potkas mua pari kertaa päähän ja käski penkata lujempaa. Jännästi se siitä lähti kulkemaan vaikkei se enää mua päähän potkikaan :D Se vaatii oikeita naksahduksia ja ilmeisesti vähän ärsyttävää vittuilua alkaakseen sujua. Tekniikka-asioillakin on tekemistä asioiden kanssa. Kuulema.

Mä sanoin noin vielä joskus viime vuonna. Sit tuli yks nimeltämainitsematon natsi, potkas mua pari kertaa päähän ja käski penkata lujempaa. Jännästi se siitä lähti kulkemaan vaikkei se enää mua päähän potkikaan :D Se vaatii oikeita naksahduksia ja ilmeisesti vähän ärsyttävää vittuilua alkaakseen sujua. Tekniikka-asioillakin on tekemistä asioiden kanssa. Kuulema.

Vapaaehtosia päähän potkijoita varmasti löytyy :D tekniikka siinä nyt on ihan vituillaan sen tiiän itekkin ku vinopenkissä nousee paljon enemmän mutta kun ei opi niin ei vittu opi :face:

Tää päivä menee kyllä niin hitaasti kun voi vaan mennä. Vielä pari tuntia pitäis kököttää täällä koneen ääressä ennen kun pääsee kotio...

Kokeile tuota iskurepliikkinä. ´Puukkoo en tarvihe, ku mullon pistin housuus. Haluukko nähärä sen?'

Toimisko se suhun?

Eilen ei ollu saumoja testata, ku olin yö kerhon ainoa aasi akas.

"Nopeat tunnin päikkärit otan." Heräsin siis kaksi tuntia myöhemmin ihan tuhannen sekasin. Ensin löin itseäni turtuneella kädellä naamaan, vessaan mennessä potkaisin jalan seinään (joku siirtäny seinää 20cm päiväunien aikana), meinasin tipahtaa vessanpöntöltä ja vessasta lähtiessä en saanu enää housuja jalkaan saati meinannu päästä ovesta ulos. Motoriikka kunnossa. Hyvä lähtee jalkatreeniin :D

Back
Ylös Bottom