Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos pikakelaan sulle torstaihin asti ni kelaaks sä sen jälkeen mulle ajan kulumaan nopeesti helmikuun loppuun? :DHelvetin maanantai. Voisiko joku säätää ajan kulumaan vähän nopeammin hetkeksi? Torstaihin asti pikakelausta, kiitos.
Jos pikakelaan sulle torstaihin asti ni kelaaks sä sen jälkeen mulle ajan kulumaan nopeesti helmikuun loppuun? :D
Muuten hyvä, mut ei passais kauhiasti nukkua koko helmikuuta kun pitäis laittaa kamoja kasaan muuttoa varten, mutta ehkä saatan muutaman hetken tuijotella tuota jos se yhtään helpottais ajankulua :DJoo, helppoa. Pistä vaikka kännykkään herätys helmikuun lopulle, klikkaa tuosta ja keskity tuijottamaan ruutua kunnes kännykkä herättää: http://sieni.us/?id=37
Mä olen valitettavasti itse jo immunisoitunut tuolle sivustolle.

Muuten hyvä, mut ei passais kauhiasti nukkua koko helmikuuta kun pitäis laittaa kamoja kasaan muuttoa varten, mutta ehkä saatan muutaman hetken tuijotella tuota jos se yhtään helpottais ajankulua :D
Antaisin melkein mitä vain kun vaihtuis, mutta ikävä kyllä olen naimisissa työni kanssa heinäkuulle asti :( Nyt siis vaihdan vain käytännöllisempään kokonaisuuteen ja samalla pääsen tekemään jo alustavan ylimääräisten tavaroiden hävityksen.Vaihtuuko paikkakunta? ;)
Jotain sen tapaistahan sitä on tiedossa :DEli heinäkuussa sitten uudelleen kamat muuttoautoon ja sen seurauksena 24/7![]()
Jotain sen tapaistahan sitä on tiedossa :D
Todella nopeaa toimintaa :wtf:

..saavat itse laskea riskin/kannattavuuden. En ala aikuisia neuvomaan![]()
Niin no onko se sitten nopeaa jos siinä vaiheessa on melkein se 8kk takana yhteitä taivalta?Todella nopeaa toimintaa :wtf:
Niin no onko se sitten nopeaa jos siinä vaiheessa on melkein se 8kk takana yhteitä taivalta?
JaahasOn jos muutatte Joensuuhun :D .. Helsinkiin, niin ei ole :D
Vois kai tuostakin vääntää kohteliaisuuden jos oikein mielessään pinnistää 
Niin no onko se sitten nopeaa jos siinä vaiheessa on melkein se 8kk takana yhteitä taivalta?