Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeesus sentään on takkunen aamu. Syönnin jälkeen varmaan sammuu läppärin ääreen.

Joo, helppoa. Pistä vaikka kännykkään herätys helmikuun lopulle, klikkaa tuosta ja keskity tuijottamaan ruutua kunnes kännykkä herättää: http://sieni.us/?id=37

Mä olen valitettavasti itse jo immunisoitunut tuolle sivustolle.
Muuten hyvä, mut ei passais kauhiasti nukkua koko helmikuuta kun pitäis laittaa kamoja kasaan muuttoa varten, mutta ehkä saatan muutaman hetken tuijotella tuota jos se yhtään helpottais ajankulua :D

Mä kaipaisin pikakelausta ens kesän loppupuolelle asti. Tai edes kesälomiin. Mielellään sillai, et sen pikakelauksen aikana mä ihan ihmeen kaupalla hoikistun monta kiloa ja saavutan uskomattoman rantakunnon, saan tehtyä henkilökohtaisen opintosuunnitelman ja löydän uuden duuniin tai vastaavasti saan jotenkin muuten sumplittua elämäni niin, ettei mun tartte enää ravata Salossa viitenä päivnä viikossa. Kiitos. :)

Vaihtuuko paikkakunta? ;)
Antaisin melkein mitä vain kun vaihtuis, mutta ikävä kyllä olen naimisissa työni kanssa heinäkuulle asti :( Nyt siis vaihdan vain käytännöllisempään kokonaisuuteen ja samalla pääsen tekemään jo alustavan ylimääräisten tavaroiden hävityksen.

Todella nopeaa toimintaa :wtf:

No emt, on sitä ennenkin alle puolenvuoden muutettu saman katon alle. Ja tossahan on jo yli :)

Kyllä mäkin olen tilanteen vaatiessa valmis majoittaan suhteellisen nopeeta naisen. Nyt varsinkin kun yksin ostettu kämppä jne, niin riskit itselle ovat olemattomat. Naiselle sitten paskempi paikka, jos jotain sattuu, mutta saavat itse laskea riskin/kannattavuuden. En ala aikuisia neuvomaan :)

Niin no onko se sitten nopeaa jos siinä vaiheessa on melkein se 8kk takana yhteitä taivalta?

On jos muutatte Joensuuhun :D .. Helsinkiin, niin ei ole :D

Olipas auton polttimoiden vaihto helppo homma, kun malttoi ensin katsoa miten päin ne kannat on umpiossa kiinni. Aina ennen ottanut kamalalla vauhdilla lamput irti ja kun koittanut lykätä takaisin, ei ole mitään hajua miten päin tän pitäisi tänne mennä. Siinä sitten kääntelet ja vääntelet vartin, niin saat sopimaan. Nyt meni minuutti per puoli.

Kermakahvi ja al capone menthol-sikari. :haart:

Powerhousu, sama homma, kun vaihdoin tohon silveradoon, niin en kattonu mitenpäin on ja jouduin repiin sisälokaria myöden kaikki pois. Koko homma about 25min. Toisessa tajusin kattoo ja meni noin 30sek

Back
Ylös Bottom