Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseltäkin meni ohi tuo. Olihan se ihan mukavan näköinen mies, ei siinä mitään. En ole vieläkään jaksanut katsoa Brokeback Mountainia kymmentä minuuttia pitempään, vaikka sitä onkin hehkutettu monen tutun toimesta. Ei vaan iske millään.Täytyy tosin sanoa, että sitä Ledger-hehkutusta en tajua ollenkaan.
Muistaakseni syksyllä 1988.Voi Kaira! :( Naiset saa itkeä ja olla heikkoja, se on etuoikeus jota kannattaa hyödyntää. Pikaista paranemista!Nyt on semmonen fiilis, etten jaksa olla urhea sairastaja, vaan tuun heräämään joskus kahden aikaan yöllä siihen, että mua sattuu joka paikkaan (eniten kurkkuun), palelee ja pää meinaa räjähtää - ja sitten olen heikko nainen ja itkeä pillitän sitä. Niinkuin se mitään auttaisi, mutta kun ei jaksais olla kipeä, en tykkää kun sattuu.
Voi Kaira! :( Naiset saa itkeä ja olla heikkoja, se on etuoikeus jota kannattaa hyödyntää. Pikaista paranemista!
Huomenta muillekin!
ei tarvinnu itkee, mut kahden maissa heräsin syömään jäätelöä turruttaakseni kurkkukivun ja höpöttelin ton ufc-hullun kans puhelimessa. Seuraavan kerran heräsin kuudelta, mut käänsin vaan kylkeä. Nyt sit vois ehkä pikkuhiljaa nousta. Eli napata peiton ja mennä sohvalle tuijottaan töllöä ja syömään pannaria 
Hahaha, kuulostaa hyvältä :D Mitä asiaa niillä keskellä yötä on?Sulla on sit menny yö vähemmillä heräämisillä, kuin mun keskiverto yö, kun kissat herättää. Millon mitäkin asiaa. Luulin viimeyönä laittaneeni makkarin oven kiinni, että saan nukkua rauahssa ehkä seuraavat pari tuntia, niin tunnin päästä yks tapittaa vieressä ja tilittää kovaan ääneen jotain. :jahas: