Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äänestä minunkin puolesta. Tuntuu taas ihan älyttömältä fyysiseltä suoritukselta mennä tuohon naapuritontille äänestämään.

Enpä tiedä olisiko siitä ollut apua. Itseäkin vähän harmitti kun ei tullut käytyä ennakkoon, mutta piti puntaroida vielä viime metreille asti.

Saunassakin on jo käyty ja kello vasta neljä. Tässähän ehtii hyvin syödä itsensä soikeaksi ennen kuin tarttee mennä nukkumaan.

Sulla on sit menny yö vähemmillä heräämisillä, kuin mun keskiverto yö, kun kissat herättää. Millon mitäkin asiaa. Luulin viimeyönä laittaneeni makkarin oven kiinni, että saan nukkua rauahssa ehkä seuraavat pari tuntia, niin tunnin päästä yks tapittaa vieressä ja tilittää kovaan ääneen jotain. :jahas:

Tän lukeminen herätti mussa ihan hirveän ikävän omaa kissaa kohtaan. Sillä oli tapana aamuisin yrittää herätellä mua läpsimällä. Olin kuitenkin aivan liian hankala sille ja lopulta se aamuisin vaan loikoili kyljessä kiinni. (Silloin kun se tuli taloon, meni varmaan ensimmäisen puoli vuotta joka ikinen ilta mourusi ja raapi ulko-ovea. Sama toistui sitten aamuyöllä.)
Nyt mie meen äänestämään ja salille. Jos tuon jälkeen olisi puhtia ruveta vääntämään koulujuttuja, niin päivä olisi pelastettu.

Noni, sain aikaiseksi äänestää. Meni kauemmin pukemiseen, kuin äänestysreissuun, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Nyt aamutakki päälle ja loppupäivä letkeästi.

Sulla on sit menny yö vähemmillä heräämisillä, kuin mun keskiverto yö, kun kissat herättää. Millon mitäkin asiaa. Luulin viimeyönä laittaneeni makkarin oven kiinni, että saan nukkua rauahssa ehkä seuraavat pari tuntia, niin tunnin päästä yks tapittaa vieressä ja tilittää kovaan ääneen jotain. :jahas:

Usein noilla karvanaamoilla tuntuu olevan paljon asiaa öisin... :D Tai aamulla aikaisin silloin kun muuten saisi nukkua pitkään.

Jee, enää pari tuntia töitä, sitten voin karata lomailemaan taas vaihteeksi! :dance: Joku vois myös käydä äänestämässä mun puolesta, en ehtinyt konsulaattiin äänestyspäivänä töiden takia.

Kohta tilaan sit kuitenki pitsaa...
Ei huono!

Hahaha, kuulostaa hyvältä :D Mitä asiaa niillä keskellä yötä on? :)
Ruuassa ei ole enää kastikkeita, viiksikarva on väärässä asennossa, tylsää, kipassa on pissa.... olettaisin jotain tällaista, yleensä mikään ei oikeasti oo hätänä, mutta kuulostaa siltä. Välillä mennään ulisten jokin lelu suussa pitkin kämppää.

Tän lukeminen herätti mussa ihan hirveän ikävän omaa kissaa kohtaan.
:( Mikä sille tuli kun ei oo sun kissa enään?

Viisaudenhammasta pukkaa ikenen läpi.

Plaah. Mä yritän löytää jostain energiaa tehdä ees jotain. Jos ei lenkille, niin vois edes joogata. Olis tässä viel reilu kaks ja puol tuntia ennen kuin pitää palata lautakuntaan laskemaan äänet. Tällä hetkellä tekee vaan kovasti mieli juoda lisää kaffetta vilttiin kääriytyneenä. :jahas:

Olen kiroillut samaa tuossa nyt jokusen kuukauden :face: Kolme neljästä on alkanut kasvaa, ja ylhäällä on aikalailla puhjennut jo täysimittaiseksi. Pitää käydä jossain välissä esittelemässä hammaslääkärille.

MP-messut nähty. Hienoja prätkiä, huonoa seuraa ja rahaa meni vajaa 600€. Ens vuonna taas.

Niin ja Ephe, Honda ei ollut sitten jaksanut vaivautua paikalle...:lol2::jahas:

:( Mikä sille tuli kun ei oo sun kissa enään?

En voi pitää sitä täällä. Saan sen takaisin sitten kun muutan kämppään, jossa voin pitää kissaa. Tai kahta :D
Mikähän noissa viisaudenhampaissa on kun ovat säilyneet ihmisillä. Voisivat olla kasvamatta, kun aiheuttavat harmia ja rahanmenoa niin monelle.

Alkaa tulla huolta omista hampaista.. Ylhäällä oletetun viisurin takana on ikenen alla hampaanmuotoinen patti... Täytyy toivoa ettei se ole hammas, koska muuten se kasvaa osittain kitalaessa :face:

MP-messut nähty. Hienoja prätkiä, huonoa seuraa ja rahaa meni vajaa 600€. Ens vuonna taas.

Niin ja Ephe, Honda ei ollut sitten jaksanut vaivautua paikalle...:lol2::jahas:

Just. Hondan nykytouhu kyllä vähän ihmetyttää monessa asiassa :jahas:

Huomenta !

Lauantaista jalat aivan prkl kipeät. Tänään jumppaa.

Piu Pau POKS xD

Viikonlopulle tuli kilsoja sellane nelisen sattaa :) Mukavaa vaihtelua siirtyä välillä Pirkanmaan ulkopuolelle. Talviklassikkooki tuli paikan pääl katottua pari erää, sit ei enää jaksanu, ku ei ollu mulle henk.koht nii tärkee ottelu :D

Ens viikonloppu kyl meneeki taas tääl päi ku kaverin synttäreit pitäs lähtee juhlistaa.. ;) Nice.

^ Meinasin jo kirjottaa kattomatta et noita pätkiä pystyy kattelee vaa jos joku niis mokaa jotai.. :D

Voit uskoa, että olen katsonut aika liudan vastaavia videoita, joissa kukaan ei mokaa. Enkä minäkään tuota mokaksi sanoisi, kyllä tuossa itse kutakin huippaisi, jos lämpimällä kelillä joutuu karhunnahkalakki pitämään päässä.

Voit uskoa, että olen katsonut aika liudan vastaavia videoita, joissa kukaan ei mokaa. Enkä minäkään tuota mokaksi sanoisi, kyllä tuossa itse kutakin huippaisi, jos lämpimällä kelillä joutuu karhunnahkalakki pitämään päässä.

Juu no sä oletkin sä :D mä kattelin vaa siinä toivossa et tapahtus jotai ja tapahtuha siel :D

Back
Ylös Bottom