Ihan suoraansanottuna luulen että se on tänäpäivänä keskivertoon verrattuna todella pitkä aika. Jokseenkaan sun negaamiseen en nyt jaksa lähteä mukaan enkä kyllä kenenkään muunkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan suoraansanottuna luulen että se on tänäpäivänä keskivertoon verrattuna todella pitkä aika. Jokseenkaan sun negaamiseen en nyt jaksa lähteä mukaan enkä kyllä kenenkään muunkaan.
Pakkislaisia on kyllä tässä jo minunkin pakkisuran aikana pariutunut aika liuta. Tuli vaan mieleen :D
Eiköhän pariskunta itse tiedä paremmin asioistaan kun the keskivertopakkislainen!
Ei tuo ollut negaamista, ilmaisin vain rehellisen mielipiteeni. Noin minä asian koen.
Pitäisiköhän meidänkin käydä siis rekisteröimässä parisuhde?
Jep, saat olla ihan mitä mieltä haluat. Sinun mielipiteesi nyt ei tässä asiassa vaikuta millään lailla ja aika turhanpäivänen edes tuoda sitä esille. Omassa elämässäsi saat toteuttaa omia aatteitasi ja järkeillä fiksussa päässäsi ne miten haluat. Jokainen tavallaan ja niin kauan kun me tiedämme mitkä asiat ovat johtaneet siihen ja tiedämme mikä meidän tilanne on ei siihen kellään ole nokkaan koputtamista. En ymmärrä vain miksi tähänkin piti tarttua.Ei tuo ollut negaamista, ilmaisin vain rehellisen mielipiteeni. Noin minä asian koen.
Niinpä. Ei pitäisi arvostella ja puuttua asioihin mistä ei tiedä hölökäsen pöläystä. Pinnan alla tapahtuu yleensä suurempia asioita ja sitä ei tiedä jos tuijottaa vain pintaaMitä sitä turhia aikailemaan jos hyvältä tuntuuEiköhän pariskunta itse tiedä paremmin asioistaan kun the keskivertopakkislainen!
Pakkislaisia on kyllä tässä jo minunkin pakkisuran aikana pariutunut aika liuta. Tuli vaan mieleen :D

Voi pojat kun ihmiset tietäiskin kaiken sen mitä tässä on läpikäytyJa siihen 8kk yhdessä olon päälle vielä n. 6kk hyvin perusteellista tutustumista ennen sitä, joten sitä tunnetaan jo varmasti paremmin kuin monet vanhat pariskunnat toisensa :D
Privalaatikkoni on edelleenkin parasta lukemista ikinä ;) :haart:Jep, saat olla ihan mitä mieltä haluat. Sinun mielipiteesi nyt ei tässä asiassa vaikuta millään lailla ja aika turhanpäivänen edes tuoda sitä esille. Omassa elämässäsi saat toteuttaa omia aatteitasi ja järkeillä fiksussa päässäsi ne miten haluat. Jokainen tavallaan ja niin kauan kun me tiedämme mitkä asiat ovat johtaneet siihen ja tiedämme mikä meidän tilanne on ei siihen kellään ole nokkaan koputtamista. En ymmärrä vain miksi tähänkin piti tarttua.
En minä ole tulistunut. En ole niin heikko ihminen että jaksaisin jostain foorumikeskustelusta mieltäni mustata. Minä olen ihan yhtä hyvillä ajatuksilla kuin joka ikinen maanantaiJopas sinä tulistuit mokomasta. No, et ole ensimmäinen etkä varmasti viimeinenkään, hehe.

Minä olen ihan yhtä hyvillä ajatuksilla kuin joka ikinen maanantai![]()
Käännä se positiiviseksi asiaksi. Ainakin saat joka maanantai miettiä erilaisia ratkaisuja mitä elämä voi tuoda mukanaan ja tuntea olevasi voittaja kun huomaat että ei kuitenkaan ole syytä hypätäMaantaissa ei ole muuta vikaa kuin treenien vetäminen pahimmalle mahdolliselle ryhmälle rasavillejä penskoja. Heidän takiaan mietin joka maanantai-ilta pullon avaamista tai parvekkeelta hyppäämistä.

Pitäisiköhän meidänkin käydä siis rekisteröimässä parisuhde?
, kaikkea tyhmää sitä pitääkin mennä kokeilemaan! :urjo:
Ei muuten kannata kokeilla maustaa rahkaa suklaaproteiinijuomalla, lopputulos on jotain ihan järkyttävää
Hei, tuo kaksinnaiminen on Suomessa laitonta. Päätä nyt haluutko sä Ephen vai vaahtiksen vai elättekö kaikki avoimessa suhteessa kolmistaan. :lol2:
Nii ja eiks Sanzekin oo viemässä Judiksen kahville? Vai jokohan se vei?
En oo vieny :D