Purkuhommat kuulostaa kamalan äänekkäältä. Mä oon niin katkera kavereilleni. "Lähetään juomaan pari lasia viiniä". Joo... Meni nimittäin monta pulloa ja monta kannua sitä viiniä... 2h päästä pitäis viedä auto katsastukseen mutta olen edelleen kännissä, hyvin sujuu...
Ei oikee pysty ku pitäs töihin lähteä kohta :( Muuten möyrisin tuolla sängyssä vielä KAUAN! :D Illalla sit taas ajoissa jatkuu petiboogiet samasta kohtaa mihin peitto äsken jäi :D
Ei oikee pysty ku pitäs töihin lähteä kohta :( Muuten möyrisin tuolla sängyssä vielä KAUAN! :D Illalla sit taas ajoissa jatkuu petiboogiet samasta kohtaa mihin peitto äsken jäi :D
Lihasrelaksanttia ja buranaa joutui yöksi ottamaan, että sai unta. Huh, hitto että osaa olla pohkeet paskana. Kävely muistuttaa perseeseen ammuttua karhua.
Ei paha! Tosi energinen olo. Onkohan täyskuu tai jotain, ku oon ihan hyperaktiivinen. Tosin en jaksa keskittyä mihinkään... Olispa jo huominen klo 15.58, et olis enää 2min töitä jäljellä ennen viikonloppua.
Lihasrelaksanttia ja buranaa joutui yöksi ottamaan, että sai unta. Huh, hitto että osaa olla pohkeet paskana. Kävely muistuttaa perseeseen ammuttua karhua.
Huomenta. Olihan outo yö. Nukahdin vasta joskus kolmen aikaan, kulutin siihen asti aikaani viestittelemällä jenkkeihin ku tiesin et siellä ainakin on joku hereillä. Sit kun nukahdin niin näin ihan häiriintyneitä unia. Moniko teistä on kylpenyt pina coladassa?! :D