Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moniko teistä on kylpenyt pina coladassa?! :D
On meinaa helvetin pahaa :urjo:

Oot varmaan juonut sitä kookosmaitoversiota... se ei ole hääviä.
Parasta tulee kun laittaa malibua, rommia, ananasmehua ja kermaa :D

Tai tietty jos ei vaan yksinkertaisesti pidä kookoksen mausta niin ei
tuosta hyvää saa sitten kirveelläkään ja rommien mauissakin on eroja...

Mä en ilmeisesti juuri siksi ole koskaan tuota juonut kun en tykkää kookoksesta enkä juuri rommistakaan! Vähän on ikävä vaihtoaikoja kun Sex on the Beachinkin sai tuopissa :D

Oot varmaan juonut sitä kookosmaitoversiota... se ei ole hääviä.
Parasta tulee kun laittaa malibua, rommia, ananasmehua ja kermaa :D

Tai tietty jos ei vaan yksinkertaisesti pidä kookoksen mausta niin ei
tuosta hyvää saa sitten kirveelläkään ja rommien mauissakin on eroja...

Joo no sitä mikä o törkeen makeeta. Siin tais olla malibuu, rommii ja sit jotai kookosmaitoo tjsp just. Kyl mä yleisesti kookoksesta tykkään, mutta se oli jotain niin hirveetä.

Mäkin oon kookos- ja myös Malibu-fani, mutta en tykkää Piña Coladasta.. Se on jotenkin ällöä.
Mulla on muuten jääkaapissa Malibua, sain laivalta tuliaisiks. Kaikki juomat vaan jää helposti juomatta, ellei sitten tule otettua yhtä drinksua ihan muuten vaan joku ilta :eek:

Mä en ilmeisesti juuri siksi ole koskaan tuota juonut kun en tykkää kookoksesta enkä juuri rommistakaan! Vähän on ikävä vaihtoaikoja kun Sex on the Beachinkin sai tuopissa :D

Yllätän välillä itsenikin kun luin vain ekaksi koko tuosta viestistä sanan "Sex", jonka jälkeen tajusin, että siinä on ympärilläkin sanoja. :rolleyes:

Oon kerran juonut Malibua ja toiste sitä virhettä en tee. Nykyisin lykkään Giniä joka lantrinkiin :D

Joku helvetin kulkurakki puri äskön pohkeeseen :F yhden jabin jälkeen tosin lopetti eikä jäänyt edes painiin. Paskahousu. Sattuu jalkaa iha homona.

Luoja et väsyttää. Kyllä noi riiviöt nyt nukkuu kun ite oon hereil mut koko yö piti temmeltää. Raaaaah!

Älä ikinä tee lapsia, jos jo kissojen kanssa väsyttää :D Ristus kun on toi jalka tunnoton jonkun saatanan cockerspanielin takia, onneks pohkeet on terästä niin ei päässy läpi asti

uploadfromtaptalk1310035765803.webp

Eikö se oli turn-on jos mies osaa laittaa ruokaa? Olisivatpa kaikki naiset näkemässä tämän makaroonijauhelihamössön taas.. Voi jeesus taas, mua ei vaan ole tarkotettu keittiöön..

Mä ajattelin huomenna duunailla viinikukkoo, tosin kanasta mut hyvää se on silti. Ohje taitaa löytyä ainakin Hupen blogista.

Aattelin kyl tehä makaronilaatikkoo tänään. Tuu syömään Erikoismies.

Eikö se oli turn-on jos mies osaa laittaa ruokaa? Olisivatpa kaikki naiset näkemässä tämän makaroonijauhelihamössön taas.. Voi jeesus taas, mua ei vaan ole tarkotettu keittiöön..

Olisit nähnyt mun eilisen illallisen. Pussillinen pakastevihanneksia ja purkki tonnikalaa sekaisin, joukkoon vähän majoneesia ja paljon valkosipulirouhetta. Tosi hyvää vaikka olikin rumaa kuin mikä :D

Hei kertokaa mulle mikä ihosyöpä ihooni ilmestyi äsken... Olin lenkillä tuolla auringonpaisteessa ja kotimatkalla huomasin, että vasemmassa käsivarressa on sellasia valkoisia "näppyjä". Lähtevät raaputtamalla pois. Mitä ne oikein ovat?

Edit. Näyttivät vähän siltä kuin pienet hikipisarat olisivat vaan jääneet hengailemaan paikoilleen ja muuttuneet valkoisiksi.

Tee siitä makaroonilaatikko niin se on heti paljon hienompi juttu kuin joku mössö vaan ;)

Ei meikäläinen lähde tuommosia taideteoksia tekemään :D

ps. Jollekki hyvä paikka hellan ja nyrkin välistä nyt. Ole nopea, soittaja voi olla voittaja!

Aattelin kyl tehä makaronilaatikkoo tänään. Tuu syömään Erikoismies.
Nyt on maailman huonoin tekosyy olla tulematta, sillä mulla on öljyn vaihto kesken mopossa :( Ja huomenna reissuun lähtö.. Ens viikolla revanssi? E: Miksi sun luokse on niin pitkä matka, +300km :D

Olisit nähnyt mun eilisen illallisen. Pussillinen pakastevihanneksia ja purkki tonnikalaa sekaisin, joukkoon vähän majoneesia ja paljon valkosipulirouhetta. Tosi hyvää
Oon jättänyt vähän vähemmälle tuon kaiken vihreän tuossa lautasella :)

Tee siitä makaroonilaatikko niin se on heti paljon hienompi juttu kuin joku mössö vaan ;)
Mössö on vaan niin paljon parempaa. :kuola:

Mun ruokavaliosta on varmaan 75% erilaisia mössöjä. Kuulostaa siltä että olisi jotenkin epäterveellistä, mutta koostuu aina kasviksista ja jauhelihasta jossa kastikkeenakin on yleensä vain tomaattimurska.

Back
Ylös Bottom